Op zoek naar 'zakelijke' printer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 20:39
Na het overlijden van mijn HP950c ben ik op zoek naar een vervangende printer. De clients draaien Windows 7/8/10 en deze zitten in een Windows 2012 domein. Ik wil graag gebruik blijven maken van de server om de printer te delen met de werkplekken. Veel van de nieuwe printers die over wifi beschikken zijn een draak om te configureren en/of vereisen een hele bak aan proprietaire software op de clients.. Er wordt incidenteel geprint (<50 afrdukken per maand).

Wensen:
< 150 euro
- aansluiten via usb of ethernet
- zwart/wit. Kleur niet noodzakelijk
- dubbelzijdig is een pre
- inktjet of laser
- fax en scanner is niet nodig.
- Papier gewoon netjes in een lade in de printer ipv via een externe feeder.
- beetje compact
- simpele software configuratie en installatie

Ik heb naar de Canon Maxify serie. Maar deze heeft te veel functies waar ik niet op zit te wachten. Op zich leuk, maar van de Canon software die ik op/bij de pixma serie tegen ben gekomen werd ik niet blij.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Alle reacties

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat moet je via de PW toch zo kunnen uitzoeken?
600 prints per jaar, hoeveel was je aan inkt / toner kwijt?

pricewatch: HP Color Enterprise M553n

Doet kleur en je hoeft de eerste tien jaar geen inkt / toner meer te kopen.

[ Voor 48% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-06-2016 01:07 ]

• vandijk
De kosten voor inkt waren een paar tientjes per jaar. Die HP printer is wel een beetje duurder dan het budget dat ik voor ogen heb.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een paar tientjes voor 600 prints valt nog wel mee.
Kun je de 3 kleurentoners niet voor 100 euro/stuk verkopen? Heb je voor 61 euro een goede printer. ;)

Zonder gekheid, is @ https://tweakers.net/categorie/922/printers/ niks te vinden? pricewatch: Brother HL-L2300D bijvoorbeeld.

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Thuis gebruiken wij de https://tweakers.net/pric...-3260v-dni/specificaties/. Werkt perfect, zowel via USB als internet aangesloten. Kan draadloos printen en het papier zit in een lade onderin. Hij print erg snel en in standby is hij geruisloos. Kan ook dubbelzijdig printen geloof ik, dit weet ik niet zeker. Aanradertje!

[ Voor 13% gewijzigd door Robbie004 op 21-06-2016 09:47 ]

~ Kwaliteit staat boven alles!

• vandijk
Die Xerox ziet er serieus bruikbaar uit.

• Robbie004
Ja zeker, werkt perfect. Hebben deze printer nu twee á drie maanden in gebruik en nog nooit problemen gehad. Toner is nog steeds niet leeg terwijl er dagelijks ongeveer drie printjes worden gemaakt. Met een HP of een Brother altijd gedoe dat hij niet wil connecten of iets dergelijks. Nu geen last meer van. Serieus een aanrader! :-)

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:56
Kijk eens naar de:

• Robbie004
@vandijk

Ben je er inmiddels al uit wat je gaat bestellen?

• vandijk
Ik heb zojuist de pricewatch: Canon MAXIFY iB4050 besteld. De prijs voor de refills was een bepalende factor.

Pagina: 1