Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
200-350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals de titel impliceert, upgraden naar RX 480 of wachten op RX 490
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ben van plan om op 1050p te blijven gamen, misschien 1080p als ik meer ruimte heb.
Wat ik wil: 25-40% performance increase en 'future proofing'
Voordelen van de RX 480 (voor mij): Goedkoop, erg te doen om later te upgraden naar crossfire, komt straks al uit (ik haat wachten)
(bekende) voordelen van RX 490: HBM, hogere kloksnelheden, meer rekenkernen (neem ik aan).
Probleem hier is een beetje dat er nog geen prijskaartje aan de RX 490 hangt
Als die 350 kost dan ga ik voor een 490, als ie 400 of meer kost laat dan maar zitten. Meer soort van speculaties gevraagd dus, eigenlijk. (En natuurlijk of het het waard is en of de r9 480 me niet ook al meer dan genoeg performance increase zou geven over de r9 290)
Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
200-350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals de titel impliceert, upgraden naar RX 480 of wachten op RX 490
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ben van plan om op 1050p te blijven gamen, misschien 1080p als ik meer ruimte heb.
Wat ik wil: 25-40% performance increase en 'future proofing'
Voordelen van de RX 480 (voor mij): Goedkoop, erg te doen om later te upgraden naar crossfire, komt straks al uit (ik haat wachten)
(bekende) voordelen van RX 490: HBM, hogere kloksnelheden, meer rekenkernen (neem ik aan).
Probleem hier is een beetje dat er nog geen prijskaartje aan de RX 490 hangt