Toon posts:

Feedback nodig over huidige samenstelling budget game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Normaal heb je al die vragen wat ga je er mee doen enzo maar aangezien ik al onderdelen heb sla ik dat over want ik wil namelijk alleen weten of de onderdelen wel goed op elkaar zijn afgestemd namelijk. Hier is mijn wens lijst:
gallery: gertjan00

Alvast bedankt!!

Alle reacties

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
-moederbord en cpu passen niet : ga voor een pricewatch: Asus B150I PRO GAMING/AURA of pricewatch: Gigabyte GA-B150-HD3P
-de r9 370 is momenteel geldverspilling wacht even op de rx480 +-200 euro

Of je deze componenten ook daatwerkelijk nodig hebt is de vraag... ik denk niet dat het slim is om een build te sturen naar ons zonder dat we weten wat je er mee wilt doen mischien alleen interneten en dan is die i5 zwaar overkill... dus voor advies voor meer dan past dit in de kast ja/nee zou ik de vragen uit het DAA beleid beantwoorden.

en zet je link effe om in dit:
Handleiding Pricewatch

[ Voor 8% gewijzigd door mcmlevi op 18-06-2016 13:29 ]

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Zonder al die vragen kunnen wij ook niet weten wat "goed afgestemd is"... iig past je moederbord niet
Verder heb je Handleiding Pricewatch / DAA beleid ook niet gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door TheTinusNL op 18-06-2016 13:35 ]

Informaticus of vakkundig Googler?

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:16:
Normaal heb je al die vragen wat ga je er mee doen enzo maar aangezien ik al onderdelen heb sla ik dat over
Dat mag je doen maar je topic wordt dan wel gesloten de vragen zijn namelijk verplicht omdat er misschien betere keuzes zijn voor jou budget.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:46

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:16:
Normaal heb je al die vragen wat ga je er mee doen enzo maar aangezien ik al onderdelen heb sla ik dat over
Tja, dan heeft een topic geen zin. Of het werkt kun je zelf vrij gemakkelijk uitzoeken. Dicht.

Dit topic is gesloten.