Op dit moment ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Een van de eisen is dat de telefoon zo simpel mogelijk moet zijn, bestand is tegen een stootje en whatsapp kan draaien.
De enige telefoon die een beetje hieraan voldoet is de Ruggear RG 310. De telefoon is welliswaar pas net uit, toch draait deze telefoon Android™ 4.2 Jelly Bean. Dit is een oude versie.
Op mijn vraag aan ruggear of dit wel veilig was kreeg ik het volgende antwoord:
De enige telefoon die een beetje hieraan voldoet is de Ruggear RG 310. De telefoon is welliswaar pas net uit, toch draait deze telefoon Android™ 4.2 Jelly Bean. Dit is een oude versie.
Op mijn vraag aan ruggear of dit wel veilig was kreeg ik het volgende antwoord:
Is het verstandig om een telefoon te kopen met android 4.2? (enkel gebruik voor E-mail en whatsapp + af en toe een foto maken)Hello ..........,
thanks for your interest in the RG310.
First you have to know that the RG310 is a Feature Phone that use a small 2,4” touchscreen. So it is physical limited for some apps to operate them.
We want to build a rugged and stabile phone for use in rough environment. The most use for this phone will be to make calls, write emails, MAnDownDetection, a. s. o.. and featured with an ANDROID system.
Don´t mixed up the phone with a smart phone! It is no smartphone!
Mit freundlichen Grüßen / Best regards