Trakteren, ik lust wel een pilske
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Gefeliciteerd!
Ook ons doel (ooit)
Ook ons doel (ooit)
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
pubpower staat al op 78!!
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Gefeliciteerd 
[offtopic]
Wij (de Malloten United) bestonden zondag precies 1 jaar en dat wilden we vieren door 3 mijlpalen te halen. De top 50.000 binnen dringen, totaal 100.000 wu's gekraakt en ons flushrecord verbreken. Helaas is alleen de top 50.000 gelukt doordat d.net de flush over een paar dagen heeft uitgespreidt
[offtopic]
Wij (de Malloten United) bestonden zondag precies 1 jaar en dat wilden we vieren door 3 mijlpalen te halen. De top 50.000 binnen dringen, totaal 100.000 wu's gekraakt en ons flushrecord verbreken. Helaas is alleen de top 50.000 gelukt doordat d.net de flush over een paar dagen heeft uitgespreidt
Voor de verwerking van alle overgebleven taart en het overgebleven bier (
) kunt U contact opnemen met mij:
via ICQ: 67423671
via MSN: imeel te verkrijgen via ICQ
via PTT: adres te verkrijgen via ICQ
zo zie je maar, mogelijkheden te over
via ICQ: 67423671
via MSN: imeel te verkrijgen via ICQ
via PTT: adres te verkrijgen via ICQ
zo zie je maar, mogelijkheden te over
381 [Dutch Power Cows] Team Pulp Fiction 2-Feb-2000 24-Jun-2001 3,189 0.10 513,188 0.05
QU|CCC staat al lekker op 35 in de world rankings 
Beat that
Beat that
Ik dank u mede name de rest van onze team leden voor de felicitaties.
Ik dacht eerst nog voor elke persoon dat ons feliciteerde een blokje van 32 uit te rekenen. Maar ja na een feestje en wat alcohol blijft het helaas bij gedachtes.
En ga nu maar slapen.
Ik dacht eerst nog voor elke persoon dat ons feliciteerde een blokje van 32 uit te rekenen. Maar ja na een feestje en wat alcohol blijft het helaas bij gedachtes.
En ga nu maar slapen.
Geef je adres maar ik stuur wel een stukkie op kan ook een biertje merk na keuze zijn hoor.Op maandag 25 juni 2001 19:42 schreef stokkie het volgende:
Felicitaart dan maar
Ikke lust wel een stukkie
Gefeliciteerd [DPC] 99percent united flushers !!!
edit:
Zie m'n ondertitel
Zie m'n ondertitel
Pagina: 1