Toon posts:

Oplichting door firma Imexshop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist een aangifte gedaan inzake http://imexshop.nl/
Heb er een Officepakket gekocht, maar het blijkt geen legale licentie te bevatten.

Reactie van de firma op mijn diverse mails blijft al twee weken uit.
Zijn ook niet telefonisch bereikbaar; op huisadres lijkt verhuizing gaande te zijn.

Dit bericht is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niet dat het een normale zaak is maar het huis staat te koop op Funda; je had allicht (maar ja, iets met zin/moeite) even de verkopend makelaar kunnen bellen en contact kunnen krijgen met de eigenaar van het huis-adres van Imexshop?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Net ff op je linkje geklikt, maar sorry hoor, op welk moment dacht je dat dit er wel betrouwbaar uitzag?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

SeatRider schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:13:
Net ff op je linkje geklikt, maar sorry hoor, op welk moment dacht je dat dit er wel betrouwbaar uitzag?
Verklaar je nader? Zo raar ziet het er toch niet uit?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Het ziet eruit als een kant en klare webshop waar iemand alleen met zoek en vervang de algemene voorwaarden heeft aangepast en een korrelig logo op heeft geplakt. De helft van de categorieen is niet gevuld, effectief bieden ze maar een paar dingen aan, lokkertjes zo te zien.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08
ATS schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Een webwinkel dat er niet afgewerkt uit ziet, een logo waarvan de pixels te tellen zijn. Missende contact gegevens op de contact pagina. De `volg ons op facebook` betreft een andere pagina dan hun eigen winkel naam.

Wat voor mij al snel een reden is om ergens niet iets te bestellen is het missen van een telefoon nummer onder de contact gegevens. Als het fout gaat wil ik de winkel snel kunnen spreken en niet wachten op een mailtje wat wel of niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 22:07

Neomess

neomess.nl

- social media gaat nog gewoon naar prestashop.
- geven aan livechat te hebben, maar waar dan?
- en wat de mensen hierboven al aangeven

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ATS schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Serieus? Volgens mij, maar ik ben dan ook maar MCSE'er en zeker geen licensing-partner, mag/kan je Windows Enterprise helemaal niet los kopen als particulier aangezien Enterprise alleen onder SA / VLK valt/viel.

What do I know; Pricewatch vermeld ook geen Enterprise-versies van client-OS'en.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor waarschuwingen is er de shop review https://tweakers.net/shopreview Wij van WC-eend: ik zou heel terughoudend zijn met het kopen in een webwinkel die er niet tussen staat.

Is je vraag ook hoe het op te lossen? Dan past dit beter in SF dan Client Software Algemeen dus ik verplaatshet die kant op. Als het puur om waarschuwen gaat dan verwijs ik terug naar mijn eerste zin.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 18:11

Perkouw

Moderator General Chat
En ik sluit het topic hierbij. Meldings topics zoals deze hebben we helaas niet zoveel aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.