You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Nee V kan ik maar te goed jammer dat deze in 1984 nooit is afgemaakt, vond deze beter dan de nieuwe.
Dat is lang geleden dat ik die gezien heb, maar is ook niet die ik bedoel.AceRimmer schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:37:
Children of the Dog Star?
Het was volgens mij live de mensen moeten uit handen blijven van iets en op een groot gebouw stond een scanner die volgens mij op een oog leek. Het oog kon bepaalde zaken zien en actie ondernemen. Als je reisde moest je ook buiten het oog blijven om niet gezien te worden.biomechanical schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:15:
Weet je toevallig de taal waarin gesproken werdt? En was het een live of animatie serie? Verders hoe lang geleden was het ongeveer? En weet je toevallig ook de zender waar deze serie uitgezonden was?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
De laatste is uit 2010, de eerste uit de jaren 50 dacht ik.
IMDB: Persons Unknown (TV Series 2010– )
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee helaas.Donstil schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:00:
Ik weet niet of je deze remake bedoeld of het orgineel maar ze heten allemaal hetzelfde
De laatste is uit 2010, de eerste uit de jaren 50 dacht ik.
IMDB: Persons Unknown (TV Series 2010– )
Ik weet wel dat het Engels gesproken is uit de jaren 80 of 90. Waar de helden (als ik dat mag zeggen) zich ophielden was een soort bouwterrein veel staal ieder geval. Er was volgens mij een grot bij het water.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nee helaas die is het ook niet. Was wel een zeer leuke serie jammer dat het nooit is afgemaakt een remake zou leuk zijn met de techniek die we tegenwoordig hebben.
Nee die ook niet.
Ik wordt er gek van ben al 3 weken aan het zoeken meestal na een paar dagen schiet het me wel in me grijze massa maar nu.
AceRimmer schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:37:
Children of the Dog Star?
Al heeft de TS er niet zoveel aan omdat hij iets anders zoekt, maar toch. Altijd als ik zo'n topic tegenkom, denk ik aan een sci-fi serie die ik als kind heb gezien waarvan ik al jaren probeer te achterhalen wat het was en hoe het ding heette. Dat is nu dus niet meer nodig
Punctuality is the politeness of kings
Nee helaas. Bedankt, deze brengt me terug naar me jeugd..
Je beschrijft nu sauron uit de LOTR filmswe_are_borg schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:47:
[/[
Het was volgens mij live de mensen moeten uit handen blijven van iets en op een groot gebouw stond een scanner die volgens mij op een oog leek. Het oog kon bepaalde zaken zien en actie ondernemen. Als je reisde moest je ook buiten het oog blijven om niet gezien te worden.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Weet je ik denk dat de makers van die serie dat wel eens uit dat boek hebben gehaald.heuveltje schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:58:
[...]
Je beschrijft nu sauron uit de LOTR films
Het oog had zicht op de hele stad er waren maar een paar plekken waar je je eigen kon verstoppen.
Edit: komt niet overeen met de omschrijving jaren 80-90 zie ik. Heb de remake overigens gezien, niet het orgineel.
[ Voor 66% gewijzigd door Kid Buu op 24-06-2016 03:23 ]
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd
zucht, laat maar, ik haal zaken door elkaarwe_are_borg schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 02:36:
Weet je ik denk dat de makers van die serie dat wel eens uit dat boek hebben gehaald.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2016 20:40 ]
Ik ben wel benieuwd want ergens gaat er een belletje rinkelen hier maar ik heb geen idee (opgegroeid met Battlestar Galactica, V, Buck Rogers, Airwolf enz.
[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 29-06-2016 20:46 ]
Kan het me niet meer goed herinneren, maar er staat me iets van bij.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verwijderd
Paar mogelijkheden die ik nu voor je hebt:
- Blake's 7 heeft verschillende afleveringen in seizoen 1 en 2 die lijken op wat je beschrijft, maar ze waren ook buiten het schip af en toe
- The Prisoner (17 delige Britse tv serie uitgezonden in 1967/1968 met Patrick McGoohan
Mensen in de show niet veel aan de goede kant die speelde 4. Wapens kan ik niets van herinneren ik weet alleen dat een soort oog was die uit keek over de gehele stad het had wel blinde vlekken.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Bedoel je 4 personen aan de goede kant en veel aan de slechte kant?we_are_borg schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:13:
Mensen in de show niet veel aan de goede kant die speelde 4.
we_are_borg schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:13:
Mensen in de show niet veel aan de goede kant die speelde 4. Wapens kan ik niets van herinneren ik weet alleen dat een soort oog was die uit keek over de gehele stad het had wel blinde vlekken.
Tien voor Taal was het in ieder geval niet. Geen idee wat je probeert te melden, maar ik kan er echt geen chocola van maken.
Punctuality is the politeness of kings
Dat weet ik dus niet meer. Het is erg vreemd normaal kan ik heel erg snel series vinden en ook onthouden maar deze is zeer moeilijk.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
Bedoel je 4 personen aan de goede kant en veel aan de slechte kant?
Otherworld is het trouwens niet.
Verwijderd
http://www.tv.com/shows/c...nce-fiction/decade/1970s/
Of deze?
http://www.tv.com/shows/c...nce-fiction/decade/1980s/
En anders Children of the Stones wellicht?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 10:21 ]
- Doomwatch
- UFO
- War of the worlds
- The Tomorrow People
Laatst on-line: 04-09, dus denk het wel. Hij zal gewoon niet zo vaak op Tweakers.net komen denk ik.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:21:
Is ts er nog wel?
kan ook nog de running man zijn
http://www.indiewire.com/...ilms-of-the-1970s-101018/
Tja vanalles