Ik ben dus erg geïnteresseerd in in een GTX 1070 aangezien ik op 1440P speel. mijn 970 komt dan soms net iets te kort en vooral veel te kort op max settings.
nu is er bij Azerty geen 1070 meer te leveren behalve 10+ werkdagen. van bronnen heb ik gehoord dat het zo ongeveer nog wel 1-3 maand kan duren. ik heb gelukkig nog een MSI gtx 1070 founders edition kunnen reserveren van 2-3 werkdagen.
nu heb ik de volgende vragen:
- zal ik de MSI Founders edition 1070 kiezen?
- is de 1070 veel beter dan de 980TI?
- ik snap dat de Founders edition lagere klok snelheden heeft en slechter koelt maar ik vind dat soort koelers persoonlijk het mooist en dat is ook zeer belangrijk.
- illuminated logo van de Founders Edition is Simpel Geforce GTX.
ik zat te twijfelen als het geen founders edition is wordt het wel de EVGA 1070 maar die heeft Azerty niet
nu is er bij Azerty geen 1070 meer te leveren behalve 10+ werkdagen. van bronnen heb ik gehoord dat het zo ongeveer nog wel 1-3 maand kan duren. ik heb gelukkig nog een MSI gtx 1070 founders edition kunnen reserveren van 2-3 werkdagen.
nu heb ik de volgende vragen:
- zal ik de MSI Founders edition 1070 kiezen?
- is de 1070 veel beter dan de 980TI?
- ik snap dat de Founders edition lagere klok snelheden heeft en slechter koelt maar ik vind dat soort koelers persoonlijk het mooist en dat is ook zeer belangrijk.
- illuminated logo van de Founders Edition is Simpel Geforce GTX.
ik zat te twijfelen als het geen founders edition is wordt het wel de EVGA 1070 maar die heeft Azerty niet