Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 783289

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy S6. Ik heb een vraag over een instelling die ik niet kan vinden (of niet bestaat?). Ik heb gister de laatste softwareupdate gedownload dus hij is helemaal up tot date.

Als ik mijn oplader aansluit, dan licht mijn scherm op. Ik weet dat dit zo hoort, maar kan ik dit ook uitzetten? Ik gebruik namelijk nogal vaak een mobiele oplader die ik heb en die start zichzelf ongeveer 1x per minuut opnieuw op, waarbij mijn scherm dus steeds oplicht. Dit is onhandig als mijn telefoon zich bijvoorbeeld in mijn broekzak bevind.

Ik kan niks vinden in de instellingen. Als jullie weten hoe dit moet, zou ik het fijn vinden dat jullie dit met me delen. Is er anders misschien een app die ik hiervoor kan gebruiken?

Groetjes, Richard

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Bij mij (android 6.0, Clean, geen samsung) zit het in Instellingen-Scherm&verlichting-Ontwaken door lader(aan/uit keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 783289

Topicstarter
Anoniem: 472287 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:34:
Bij mij (android 6.0, Clean, geen samsung) zit het in Instellingen-Scherm&verlichting-Ontwaken door lader(aan/uit keuze)
Bij mij is geen optie scherm en verlichting. Wel display maar daar staat de desbetreffende optie ook niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Custom rom erop anders ga je dat niet in kunnen stellen. Misschien dat je met root wel wat zou kunnen aanpassen maar dat er ik niet zeker.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:01
Gebeurd dit ook met een andere oplader? Ik heb het met een iPhone gehad met een te zwakke lader. Dan schakelt hij tussen opladen en niet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

llama installeren.

event: bij opladen -> action: scherm uit

(hier bij wireless opladen tussen 23 en 8 gaat ding ook meteen op silent)

Op mijn S5 ook geen root nodig

[ Voor 10% gewijzigd door Emmeau op 17-06-2016 23:50 . Reden: geen root nodig toegevoegd ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-05 08:14
Zo te zien staat je screensaver aan

Ga eens naar instellingen > display > screensaver > en doe het eens uit.

Laat maar weten of het is gelukt of niet

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Pagina: 1