Incorrecte verzendkosten Printabout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:44
Beste Pricewatch modjes,

Het is mij niet gelukt om dit product zonder verzendkosten te bestellen, dat gaat pas vanaf €50 euro: pricewatch unsorted: Dymo D1 Standard Tape 12 mmx7m Black/transparent.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:10
Hmm, ik ook even proberen maar lukt mij wel - als ik vanaf de pricewatch naar Printabout doorklik.

Ga ik met een 'schone' browser direct naar printabout.nl en dan hetzelfde artikel bestel, dan komen er WEL verzendkosten bij.

Ofwel, lijkt er op dat Printabout er voor gekozen heeft om via tweakers met korting te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ben je door gegaan tot aan de betaling? Ik kreeg namelijk nergens tijdens mijn bestelling de verzendkosten te zien tot ik inlogde bij de bank en daar ineens een heel ander bedrag zag staan. Toen heb ik op betaling annuleren gedrukt.

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 17-06-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:10
Ah, ok, nee - tot aan dat ik voor ideal m'n bank mocht uitkiezen. Vond het wat te ver gaan om accoord te gaan met de bestelling en levering, puur om het bedrag te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het lijkt er inderdaad op dat PrintAbout geen verzendkosten rekent als er via de Pricewatch wordt besteld. Dat is iets wat je wel vaker ziet, soms zelfs in de vorm van een bepaalde korting. Dat mag allemaal, zolang je maar geen andere truukjes hoeft uit te halen, maar gewoon simpelweg klik naar PrintAbout, klik bestellen en betalen, net als een 'normaal' product.

Het is wel vreemd dat ze toch wel de verzendkosten lijken te rekenen. Net als vanaalten ben ik niet de betalingsverplichting aangegaan om te kijken wat het daadwerkelijke eindbedrag is via iDeal of een ander betaalmiddel. Het blijft vreemd dat de verzendkosten gewoon op 0 euro blijven staan, tot het daadwerkelijke betaalmoment. Want naast vreemd, mag dat volgens mij ook niet. Ik ben geen expert op dit gebied, ik stuur dit door naar mijn collega van Sales Support, zodat hij dit kan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Na het kiezen van de bank kun je kiezen voor de knop betaling annuleren. Dan wordt die status aan de webshop doorgegeven. Heb er verder ook niets meer van gemerkt qua email ofzo.

Ik was overigens, op advies van de website, gewisseld naar het huismerk. Wellicht dat dit nog een extra problematische factor is? Aan de andere kant staat er uberhaupt altijd al een vreemde tekst op de site. Namelijk: "Bestel nog voor € 39,46 en betaal maar € 2,95 verzendkosten!". Daar klopt toch ook geen bal van? Na 50 euro zou het immers gratis moeten zijn en niet 2.95.

Wellicht hebben ze recent het beleid aangepast en is dat nog niet in de pricewatch en de eigen winkel verwerkt?

[ Voor 60% gewijzigd door sdk1985 op 19-06-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

sdk1985 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:45:
Na het kiezen van de bank kun je kiezen voor de knop betaling annuleren. Dan wordt die status aan de webshop doorgegeven. Heb er verder ook niets meer van gemerkt qua email ofzo.

Ik was overigens, op advies van de website, gewisseld naar het huismerk. Wellicht dat dit nog een extra problematische factor is? Aan de andere kant staat er uberhaupt altijd al een vreemde tekst op de site. Namelijk: "Bestel nog voor € 39,46 en betaal maar € 2,95 verzendkosten!". Daar klopt toch ook geen bal van? Na 50 euro zou het immers gratis moeten zijn en niet 2.95.

Wellicht hebben ze recent het beleid aangepast en is dat nog niet in de pricewatch en de eigen winkel verwerkt?
We gaan dit hoe dan ook uitzoeken, mocht er meer duidelijk worden, laten we het vanzelf weten.
Pagina: 1