Goedenavond! ik ben al maandje aan het kijken voor een nieuwe pc. ik vind het moeilijk om te bepalen welke voeding ik nodig heb en wat voor moederbord ik er bij wil hebben. dit is mijn eers pc build vandaar de vraag. ik wil graag een pc in elkaar zetten die de komende jaren en die ik ook weer kan upgrade.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
game ( leage of legends, overwatch, bf1, gta 5, enzvoort), streamen van games op 720p mogelijk in de toekomst 1080p., muziek maken ableton en veel VST's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil een system die beetje future proof is voor 1000 -+
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
muis en toetsenbord en scherm (HD) heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
ik vind de nieuwe videokaart van AMD de rx480x lijk mij een hele mooie kaart en de prijs staat mij ook aan. maar ik wacht nog even op de banchemark en dan beslis ik of ik voor deze kaart ga of over een anderen, mocht de rx480 prestatie tegenvallen denk ik dat voor de 1070 ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?|
Zelf heb ik dit in elkaar gezet:
eerste instantie niet maar ik wil de optie openhouden, voor in de toekomst,
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou graag willen weten of deze onderdelen bij elkaar passen?
en hebben jullie een beter optie voor de voeding?
ik twijfel ook nog of dit niet een overkill de processor die ik heb gekozen.
alvast bedank voor jullie hulp.
,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
game ( leage of legends, overwatch, bf1, gta 5, enzvoort), streamen van games op 720p mogelijk in de toekomst 1080p., muziek maken ableton en veel VST's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil een system die beetje future proof is voor 1000 -+
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
muis en toetsenbord en scherm (HD) heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
ik vind de nieuwe videokaart van AMD de rx480x lijk mij een hele mooie kaart en de prijs staat mij ook aan. maar ik wacht nog even op de banchemark en dan beslis ik of ik voor deze kaart ga of over een anderen, mocht de rx480 prestatie tegenvallen denk ik dat voor de 1070 ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?|
Zelf heb ik dit in elkaar gezet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 344,90 | € 344,90 |
| 1 | ASRock Z170 Pro4S | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Corsair CX650M | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 768,15 | |
eerste instantie niet maar ik wil de optie openhouden, voor in de toekomst,
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou graag willen weten of deze onderdelen bij elkaar passen?
en hebben jullie een beter optie voor de voeding?
ik twijfel ook nog of dit niet een overkill de processor die ik heb gekozen.
alvast bedank voor jullie hulp.
,