Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• bronners
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-10 23:13
Goededag,

Ik zal mezelf vlug even voorstellen, ik ben momenteel student en ben 18 jaar oud.

Ik had nu ongeveer een jaar mijn Xperia Z3 compact en was er zeer tevreden van. Nu ben ik tegen een hoek van een tafel gelopen met mijn been net waar mijn gsm zat en er zit een zeer grote barst in mijn scherm => touchscreen heeft het begeven.

Aanvankelijk wilde ik het herstellen maar ben tot de vastelling gekomen dat dit minstens 150 euro zal kosten om enkel het scherm te vervangen en dan nog weet ik niet of die klap op het scherm iets anders ook kapot heeft gemaakt.

Nu ben ik op zoek naar een vervangen en ik keek erg uit naar de One Plus 3, was vooral aan het kijken voor de 4GB ram 64Gb opslag of 6GB ram 32GB versie aan het kijken. Jammer genoeg zijn deze versies (nog) niet verschenen, maar erg lang kan ik niet meer wachten om een vervanger te vinden. Ik ben het namelijk nogal beu om mijn gsm met een usb-muis te bedienen...

Wat zoek ik?
Gsm die zeer minstens even goed presteert dan mijn Z3 compact, liefst 350 euro max.
liefst een scherm van 5"-5.5". Ook heb ik graag een Full hd scherm en degelijke batterij om toch minstens de dag door te kunnen komen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen maar ik vind echt niets, er is wel altijd iets dat me niet aanstaat bij een gsm.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"....er is wel altijd iets dat me niet aanstaat bij een gsm"

en dat is? scheelt weer als we dat niet hoeven te gokken...

39

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02

OgWok

U.N.C.L.E.

Ja, de studenten van tegenwoordig spreken soms in raadselen ;)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• bronners
Inderdaad, sorry had me daar beter moeten verwoorden.

Vaak lijken de specs perfect, maar dan zie ik dat het scherm bijvoorbeedl 5.7" of groter is.... Of alles lijkt perfect, maar dan wanneer je reviews leest dan heeft de gsm een zéér zwakke batterij of wordt hij té snel warm....
Zulke zaken, ik ben ook bewust dat er geen perfecte smartphone bestaan en dat ik compromissen zal moeten kunnen sluiten, daarom had ik graag eens jullie meningen gehoord.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

okay en welke modellen waren dat precies?....echt halve informatie dat je geeft.

En voor 350 euro kun je geen "perfecte"gsm verwachten, dus het is het een of het ander.

Simpel lijst met Pricewatch:

https://tweakers.net/cate...QfFlijpJVtJKlhYGlUmxtbS0A

[ Voor 51% gewijzigd door Fietsbel op 17-06-2016 18:21 ]

39

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02

OgWok

U.N.C.L.E.

Voor rond de € 300,-- heb je een nieuwe Z3; dus wat is het probleem?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• bronners
Heb momenteel naar volgende gekeken:

- Huawei P8/9(lite)
- Honor 7
- oneplus3 => prijs schrikt me wat af....
- Xiaomi Mi5
- Z5 compact
- Nexus 5
- Samsung S7 Edge, lijkt perfect voor me maar de prijs is té hoog

Indien je een redelijk voorstel hebt voor een 350+ gsm, is het altijd welkom (vakantiewerk komt er ook aan dus kan misschien eens geïnvesteerd worden ;) )

• bronners
OgWok schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:20:
Voor rond de € 300,-- heb je een nieuwe Z3; dus wat is het probleem?
Ik was tevreden van mijn Z3, maar de rubbertjes van de afsluitingen aan de zijkanten kwamen los, deze kunnen niet meer toe en hij is nu zeker niet waterdicht meer. Een van de minpunten van die gsm

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
2 suggesties:

1 - Kun je hem niet repareren op je verzekering?
2 - Waarom koop je niet een El Cheapo totdat de OnePus 3 er is, heb je gelijk een backup voor de toekomst als je die weer sloopt per ongeluk?
Pagina: 1