geen
[ Voor 99% gewijzigd door essentials9002 op 25-06-2020 09:35 ]
[ Voor 99% gewijzigd door essentials9002 op 25-06-2020 09:35 ]
met klep; geluid, zonder klep niet?essentials9002 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:49:
[...]
Dat heb ik gedaan en ik hoorde het geluid niet toen de zijkant eraf was.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Het tikkende/trillende geluid komt uit de kast en de geluidskaart verder van de videokaart af zetten gaat niet lukken. En het is een PCI-E geluidskaart, ik wist niet dat die in een slot voor mijn videokaart kon, ik zal kijken of dat mogelijk is.Zorian schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:31:
Even voor de duidelijkheid, hoor je dat tikkende geluid uit je kast komen of door je speakers/koptelefoon?
Mijn vermoeden gaat uit naar een draadje die ergens in/tegen een ventilator zit. Dit kan ook die van de videokaart wezen.
Is het mogelijk de geluidskaart verder van de videokaart af te zetten? Mits de juiste sloten ervoor zijn.
Tip: Als het een PCI-E geluidskaart is kan ie ook in een slot voor je videokaart! Ziet er niet uit, maar werkt wel.
[ Voor 4% gewijzigd door essentials9002 op 18-06-2016 01:26 ]
Het is net als met LEGO, als het past dan past het.essentials9002 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:26:
[...]
Het tikkende/trillende geluid komt uit de kast en de geluidskaart verder van de videokaart af zetten gaat niet lukken. En het is een PCI-E geluidskaart, ik wist niet dat die in een slot voor mijn videokaart kon, ik zal kijken of dat mogelijk is.
Ik heb de Gigabyte H110M-S2H kan die dan in een slot voor mijn videokaart?
[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 18-06-2016 01:46 ]
Verwijderd
Dat moederbord heeft één pcie x16 en twee pcie x1 sloten waarvan er één onbruikbaar is omdat de videokaart er overheen valt. Je hebt dus maar één mogelijkheid om de geluidskaart te plaatsen als je de videokaart wil blijven gebruiken.essentials9002 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:26:
[...]
Het tikkende/trillende geluid komt uit de kast en de geluidskaart verder van de videokaart af zetten gaat niet lukken. En het is een PCI-E geluidskaart, ik wist niet dat die in een slot voor mijn videokaart kon, ik zal kijken of dat mogelijk is.
Ik heb de Gigabyte H110M-S2H kan die dan in een slot voor mijn videokaart?
Dat heb ik gedaan en ik hoorde het geluid niet toen de zijkant eraf was.Zorian schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:45:
[...]
Het is net als met LEGO, als het past dan past het.
Als het eenzelfde soort slot is als die waar je videokaart in zit, dan ja.
Op die manier zit ie gelijk verder ervanaf.
Kijk trouwens met de zijkant eraf even rond waar het geluid vandaan lijkt te komen. Meestal is het een waaier of iets anders mechanisch.
Cooler Master N200 ClosedVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:40:
[...]
Dat moederbord heeft één pcie x16 en twee pcie x1 sloten waarvan er één onbruikbaar is omdat de videokaart er overheen valt. Je hebt dus maar één mogelijkheid om de geluidskaart te plaatsen als je de videokaart wil blijven gebruiken.
Het lijkt mij ook dat er iets tegen een ventilator aan komt.
Welke behuizing heb je?
met klep; geluid, zonder klep niet?essentials9002 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:49:
[...]
Dat heb ik gedaan en ik hoorde het geluid niet toen de zijkant eraf was.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Zal ik zo even doen. Maar het gebeurt ook alleen als ik mijn PC opstart en als een game aan staat.Tens schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:58:
[...]
met klep; geluid, zonder klep niet?
Duwt je klep dan mss nèt tegen één van de kabels zodat die een fan kan raken?
Loop even al je bekabeling na of die ergens tegen een fan aan kan komen.
[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 18-06-2016 12:37 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Ja, die heb ik.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:43:
Heb je de GTX 960 die in je wensen lijst onder Gaming PC 2016 staat? Zo ja dan komt er waarschijnlijk iets tegen de fan van de videokaart. De fans van een 960 draaien namelijk alleen maar tijdens opstarten van het systeem en onder belasting, dus tijdens een game.
De N200 is geen verkeerde kast met goede airflow. Kabelmanagement is heel redelijk te doen.
[ Voor 66% gewijzigd door essentials9002 op 18-06-2016 13:54 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq