Game PC Build hulp budget 750-900 euro

Pagina: 1
Acties:

• DylanDK
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-05-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Dit gaat vooral om het gamen, ook wil ik met het systeem aan school gaan werken. Maar dat zal geen probleem moeten veroorzaken, aangezien ik geen video's bewerk voor school.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Zoals in het onderwerp aangegeven, wil ik dit tussen de 750 à 900 euro houden, liefst aan de lage kant natuurlijk zodat ik eventueel nog leukere randapparatuur erbij kan aanschaffen. ( Heb ik al maar misschien wat leukers :P )

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Monitor en Tobo, indien mogelijk wil ik deze vervangen maar dat ligt maar net aan het budget.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik wil in ieder geval een SSD voor boot en loadscreens. Verder geen idee eigenlijk :/

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Heb een hoop goede dingen gehoord over de aankomende AMD RX 480 dus die heb ik in het lijstje verwerkt, ik ga ervan uit dat deze rond de 250 à 300 euro komt te liggen?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Nee, zoals aangegeven heb ik goede dingen gehoord over de aankomende AMD kaart, maar als jullie een betere alternatief hebben hoor ik dit graag.

Ga je overklokken?

Nee, dit lijkt mij niet nodig voor het type games dat ik van plan ben te gaan spelen.

Wat verwacht je van ons?[i]

Wat ik hoop is dat jullie mij kunnen helpen een zo !stil! mogelijk systeem te hebben die goed presteert.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 177,49€ 177,49
1MSI B150A GAMING PRO€ 104,89€ 104,89
1AMD Radeon RX 480 8GB€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 45,95€ 45,95
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood€ 63,95€ 63,95
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 37,95€ 37,95
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 50,95€ 50,95
1Corsair CX450M€ 52,70€ 52,70
1Samsung 850 EVO 500GB€ 139,90€ 139,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 673,78

[ Voor 50% gewijzigd door DylanDK op 17-06-2016 18:10 ]

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Dat moederbord heeft de verkeerde socket. Daar gaat je cpu en ram niet op passen. pricewatch: MSI B150A GAMING PRO werkt wel met beide.

Voeding vervangen naar pricewatch: Corsair CX450M Niet goedkoop op de voeding gaan.

• DylanDK
Gaat mijn Videokaart daar dan wel op passen? Aangezien het dan een AMD op een Intel chipset Mobo is. ( heb niet veel verstand van mobo's )

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Video kaart past daar op, ja.

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Prima lijstje. De enige opmerkingen die ik heb:

- Voor €15 meer heb je de pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Zwart. Daar krijg je onder andere een fancontroller, verlichting, geluidsdempende foam, uitneembare HDD kooi en een strakke afwerking voor terug. Wat mij betreft zeker de €15 waard. Aangezien daar geen window in zit (maar een paneel met geluidsdemping) hoef je ook geen fancy moederbord te kiezen. pricewatch: Gigabyte GA-B150-HD3P kost minder, maar is uitgebreider.
- Kijk even hoeveel opslag je nu in gebruik hebt. Je kan wel 1TB HDD + 500GB SSD kiezen, maar als je <500GB in gebruik hebt kun je die HDD natuurlijk weglaten. Dan weet je zeker dat je een snel en responsief systeem hebt, zonder een lawaaierige HDD.
- Je geeft aan dat je een stil systeem wilt, maar ik mis een processorkoeler. De Intel koeler die je krijgt is leuk, maar presteert niet best. pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 is al een leuke optie. Of, als je écht stilte wilt (lees: nooit hoorbaar, want altijd onder 35 dB = onhoorbaar) pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition.

Informaticus of vakkundig Googler?

• DylanDK
Gaat hij veel lawaai maken als ik de Phanteks kast neem, maar niet de koeler? Hij hoeft niet dood stil te zijn, maar ik wil wel nog fatsoenlijk met iemand kunnen praten 5m naast me, niet dat het systeem 600 decibel loopt te knallen
Pagina: 1