Mijn probleem: Ik heb een camera (samsung smx-k40sp/edc) welke video's maakt van 720 x 576 px (H.264, AAC). Nu wil ik hier clipjes mee monteren die uiteindelijk widescreen zijn (misschien is hier de vraag, kan dit? al op z'n plaats). Composities die in in premiere maak laat ik altijd de zelfde instellingen hebben als het bron materiaal. Nu kan ik uiteen gaan zetten over op wat voor manieren ik allemaal geëxporteerd heb maar dan weet ik eigenlijk niet meer waarover ik het heb. Omdat het structureel op het zelfde neer komt. Zwarte balken! (boven en onder (small) of links en rechts (breed). Soms heb ik een video op m'n desktop die perfect widescreen is maar als ik 'm dan op youtube zet krijg ik boven en onder een klein zwart balkje.
Hoe krijg ik video's geëxporteerd vanuit Premiere Pro die op YouTube widescreen te zien zijn zonder zwarte balken?
(Een RAW file krijgt op YouTube, brede balken links en rechts die niet verdwijnen met gebruik van yt:stretch)
Hoe krijg ik video's geëxporteerd vanuit Premiere Pro die op YouTube widescreen te zien zijn zonder zwarte balken?
(Een RAW file krijgt op YouTube, brede balken links en rechts die niet verdwijnen met gebruik van yt:stretch)