je pc 3 beeldschermen geven verschillend, niet gecopiëerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• uitvinder
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-01 19:09
Is dit een werkende apparaatje voor als ik op mijn pc 3 beeldschermen wil aansluiten, maar dan wel dat de ze niet allemaal de zelfde beeldscherm geven.

http://www.miniinthebox.c...mately_buy_12&prm=2.3.5.0

of doet deze het beter:

http://www.miniinthebox.c...rom=paid_adwords_shopping

(ik gebruik win 10 en win 7 en win xp (een pc die 3 soorten windows versies gebruikt na elkaar)

Alle reacties

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:58

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Altijd handig als je laat weten welke pc je hebt. Bij de meeste kun je normaal al 2 schermen aansluiten

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 13:45
Wat Damic zegt, meestal kun je zo al 2 of 3 schermen aansluiten.
Daarnaast, je begrijpt hopelijk dat je maar één besturingssysteem tegelijk kunt draaien, ook als je meerdere schermen hebt? Eventueel zou je wel de andere 2 in een VM kunnen draaien (hoewel ik niet zeker weet of Windows licenties dit zonder meer toestaan).

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:36
Als je een daarvoor geschikte radeon videokaart hebt dan kun je de drie schermen aan een videokaart aansluiten en een eyefinity (5760 x 1080) bureaublad maken.
Heel handig om dan per scherm bepaalde applicaties daar te laten draaien.

TS geeft zelf al aan dat het een PC betreft met triple boot (dus of win10, of win7 of win/XP)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:38
Trouwens wel een fascinerende website die je daar gevonden hebt, zeg...
Belangrijke Eigenschappen
1. DisplayPort 1.1a compliant receiver met 5,4 Gbps bandbreedte van meer dan 2 rijstroken
2.Integrated triple 10-bit, 162 MHz video DAC voor analoge VGA + HDMI-uitgang,
3.Supports tot 1080p, 1920 x 1200 verminderd blanking videoresolutie
4.edid pass-through van PC bron om te laten zien
5.spread spectrum (de-spreiding) voor EMI reductie
6.Automatic detectie gootsteen
7.Low standby-modus-bewerking die op basis van wastafel detectie-status
8.Powered van Mini DisplayPort-bron (compatibel met Thunderbolt)
9.3.3v io, 1.2v kern
10.low krachtige werking actief 400mW, stand-by modus 15mW
Ik weet niet of ik helemaal gelukkig zou worden van een website die zijn tekstjes gewoon door een vertaalmachine (en niet zo'n hele beste) laat omzetten...

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Seal64 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:21:
Trouwens wel een fascinerende website die je daar gevonden hebt, zeg...

[...]

Ik weet niet of ik helemaal gelukkig zou worden van een website die zijn tekstjes gewoon door een vertaalmachine (en niet zo'n hele beste) laat omzetten...
vergeet niet:

5,4 Gbps bandbreedte van meer dan 2 rijstroken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:06
Dit is nu je 3e topic dat je opent over meerdere schermen. Nog steeds ontbreekt het aan de informatie die nodig is voor een goed advies.

Voor een goed advies moet je wel aangeven wat je wilt en hebt. Dus in jouw geval, wat wil je precies bereiken, en wat is de hardware die je nu hebt, dus videokaart en moederbord en welke monitoren je hebt. Eventueel nog eisen die je hebt om het aan te sluiten (wel dvi, geen vga of zo).

Omdat de rest nog steeds niet duidelijk is, kunnen wij dus ook geen antwoord geven op de door jou aangegeven producten.

De eerste is om een dvi, HDMI of vga-monitor aan te sluiten op een displayport-aansluiting op een grafische kaart. Maar of dat een extra monitor kan zijn is dus zonder extra info niet te zeggen.

De 2e is zeer de vraag of die gaat werken. Gezien de prijs zeer waarschijnlijk niet.
Pagina: 1