http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Verwijderd
coooooooooool een Rail-Simulatie van M$!!!!!! l33t!!!....
nee geintje, hij bedoel vast TrainSim... en dat zuigt vinnik...
nee geintje, hij bedoel vast TrainSim... en dat zuigt vinnik...
Verwijderd
Uhm, dat spel is wel degelijk van Microsoftse productie
(om maar even in het Billl Gates' te spreken).
Rail Sim, Train Sim.. lijkt erop. You get the idea.
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
om even terug te komen op zijn vraag...
Ik denk niet dat dat echt heel soepel gaat op dat systeem met een k6-2 processor. 800x600 en de graf. kwal. op 4 v/d 6 zal waarschijnlijk nog acceptabel zijn (qua fps). Maar het spel is eigenlijk pas speelbaar vanaf 1024x768 omdat de tekst in de cabine anders niet te lezen is. Kortom: ik zou het niet doen met die PC, maar als je het echt wil kan het wel.
Draai het zelf trouwens op precies zo'n systeem, maar dan geen k6-2 maar een echte Pentium3-500. Dan gaat nog net, zoals ik hierboven al zei.
Ik denk niet dat dat echt heel soepel gaat op dat systeem met een k6-2 processor. 800x600 en de graf. kwal. op 4 v/d 6 zal waarschijnlijk nog acceptabel zijn (qua fps). Maar het spel is eigenlijk pas speelbaar vanaf 1024x768 omdat de tekst in de cabine anders niet te lezen is. Kortom: ik zou het niet doen met die PC, maar als je het echt wil kan het wel.
Draai het zelf trouwens op precies zo'n systeem, maar dan geen k6-2 maar een echte Pentium3-500. Dan gaat nog net, zoals ik hierboven al zei.
To play Microsoft® Train Simulator, you need:
Das volgens de doos het minimum...
- Multimedia PC with Pentium II 266 MHZ equivalent or higher processor with a 4 MB 3D video hardware acceleration or better
- Windows 95, 98, ME, 2k (NT not supported)
- 32 Mb of Ram for Win 95, 64 for Win98,ME,2k
- 500 mb hd space (minimal)
- 1,8 Gb full install
- Direct X 7.0a
- Direct X 7.0a compatible 4mb video card capable of 800x600 @ 32k color depth
- Direct X 7.0a compatible sound
- Quad speed cd-rom
- MS Mouse or compatible<li> SVGA, 16 bit color monitor
Verwijderd
Maar die specs mag je meestal wel verdubbelen om het een beetje normaal te kunnen spelen.Op maandag 25 juni 2001 22:51 schreef oVRoM het volgende:
To play Microsoft® Train Simulator, you need:</li></li>
- Multimedia PC with Pentium II 266 MHZ equivalent or higher processor with a 4 MB 3D video hardware acceleration or better
- Windows 95, 98, ME, 2k (NT not supported)
- 32 Mb of Ram for Win 95, 64 for Win98,ME,2k
- 500 mb hd space (minimal)
- 1,8 Gb full install
- Direct X 7.0a
- Direct X 7.0a compatible 4mb video card capable of 800x600 @ 32k color depth
- Direct X 7.0a compatible sound
- Quad speed cd-rom<li> MS Mouse or compatible<li> SVGA, 16 bit color monitor
En eigenlijk heb je ook erg veel ram nodig! (alleen het openingsscherm nam al zo'n 170 MB in ofzo, als je dan gaat rijden komt er nog 50 bij)Op maandag 25 juni 2001 22:52 schreef MoNkToNk het volgende:
[..]
Maar die specs mag je meestal wel verdubbelen om het een beetje normaal te kunnen spelen.
Verwijderd
Ik heb zelf hier een C466, TNT2 32MB en 192MB RAM en het draait in 800x600 met alle grafische zooi aan, perfect.
banaan-x maakt denk ik een foutje dat het zoveel geheugen inneemt, want het moet "kunnen" draaien met 32MB. Het lijkt me dan stug dat ie dan 200MB van de swapfile gaat gebruiken.
banaan-x maakt denk ik een foutje dat het zoveel geheugen inneemt, want het moet "kunnen" draaien met 32MB. Het lijkt me dan stug dat ie dan 200MB van de swapfile gaat gebruiken.
Het kan wel draaien met 32 MB ram (wie heeft dat nou nog trouwens...), maar als je ff in de taskmanager kijkt, zie je dat het echt behoorlijk wat ram inneemt.Op maandag 25 juni 2001 23:56 schreef Marius het volgende:
Ik heb zelf hier een C466, TNT2 32MB en 192MB RAM en het draait in 800x600 met alle grafische zooi aan, perfect.
Pagina: 1