Toon posts:

gamesysteem en monitor voor max €2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

nieuw systeem voor gamen/streamen en wat fotobewerking. Games wil ik op ultra setting kunnen spelen, systeem moet goed genoeg zijn om weer wat jaren mee vooruit te kunnen
Prijs is niet in steen gebeiteld, tot €2000 incl. nieuwe monitor is mogelijk, maar niet onnodig uitgeven als betere/goedkopere alternatieven beschikbaar zijn. zelf assembleren zal niet gebeuren, zie naam :) .

heb alleen zelf al toetsenbord en muis, computer en monitor moeten dus nieuw komen.
geen voorkeur voor merken, wil echter wel een goed en krachtig systeem wat voor nu en nabije toekomst alle games makkelijk kan draaien, liefst op 1440 scherm op ultra setting, game zoals gta 5, witcher 3 etc.
Heb liefst een systeem wat niet al te veel geluid maakt, , waterkoeling niet nodig, ik ga niet overklokken.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en corrigeren als ik de fout inga mbt de verschillend componenten, heb geen idee welk moederbord bij welk case hoort etc, voedingen geen kaas van gegeten enz.

heb wel geprobeerd mijzelf hier wat in te lezen, heb de nodige topics hier doorgeworsteld en denk hier wel een systeem te hebben wat mogelijk moet zijn, maar input, aan - en opmerkingen zijn welkom, zeker ook op gebied van monitoren, daar zie ik dus door de bomen het bos echt niet meer :?

mijn lijst:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700 Boxed€ 299,-€ 299,-
1MSI H170A GAMING PRO€ 123,95€ 123,95
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 518,99€ 518,99
1WD Blue WD20EZRZ, 2TB€ 68,95€ 68,95
1Phanteks Enthoo Evolv ATX Zwart€ 160,95€ 160,95
1be quiet! Dark Rock 3€ 58,95€ 58,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16R€ 60,95€ 60,95
1Corsair RM550x€ 91,95€ 91,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 139,90€ 139,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.523,59

heb nogmaals geen idee welke monitor hier mooi bij past zodat al het geld wat ik in de computer steek ook echt tot zijn recht komt, suggesties meer dan welkom.

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
prachtige build ik zou allen geen -k proccesor nemen sinds je niet gaat overclocken en ik vind de kast wat aan de dure kant mischien een iets goedkopere? bv de https://tweakers.net/prod...fractal-design-define-r5/

en eventueel kan je nog wat op je ssd besparen met een pricewatch: Crucial BX200 480GB

wel moet je bedenken dat je mischien niet met de 1070 alle games op ultra op 1440p @144Hz met 144 fps kan halen 1440p @60Hz zou wel moeten lukken op ultra.

voor je monitor wat zijn features die je wilt hebben? misschien kunnen we dan een paar opties geven. je kan hiet bij denken aan g sync, 144Hz , freesync, 90 graden draaibaar, grote inkijkhoek of maakt het niet uit, soort scherm ect.

[ Voor 17% gewijzigd door mcmlevi op 17-06-2016 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

bedankt voor je reactie, heb processor veranderd, niet gezien dat dit de overclocked versie was. verder topic iets aangepast, vind deze kast erg mooi en als ik dan toch veel geld uitgeef dan ook maar een kast met venster die dat moiis uitstalt :)

nog een tip voor een goede monitor misschien? zou wel wat hulp daarin kunnen gebruiken.

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:35:
Hallo,

bedankt voor je reactie, heb processor veranderd, niet gezien dat dit de overclocked versie was. verder topic iets aangepast, vind deze kast erg mooi en als ik dan toch veel geld uitgeef dan ook maar een kast met venster die dat moiis uitstalt :)

nog een tip voor een goede monitor misschien? zou wel wat hulp daarin kunnen gebruiken.
helemaal gelijk in :P
als we nu toch met uiterlijk bezig zijn is dit mischien its mooier ipv die scythe mugen 4 PCGH pricewatch: be quiet! Dark Rock 3

als je een venser mooi vind(vindt ik zelf ook :D ) doe ik toch nog een paar tegen aanboden :P
zelfde kast als eerst maar nu met window: pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart Window
pricewatch: NZXT S340 Zwart
pricewatch: NZXT H440 Zwart

ik zal eerlijk zijn ik ben niet zo expert op het gebied van monitoren dus daar kan ik je niet heel erg me helpen. ik zie zelf de bomen door het bos niet meer daar snap het verschil wel maar nooit in verdiept xD

[ Voor 3% gewijzigd door mcmlevi op 17-06-2016 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
hm, op gebied van de koeler heb je een punt, gelijk aangepast! Voor de kast maak je mij nu toch ook wel aan het twijfelen, die pricewatch: NZXT H440 Zwart
ziet er toch wel mooi uit met dat rood, zeker gezien mijn mobo en videokaart, grrr !!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-11 22:16
Welke monitor heb je nu? En heb je nog componenten die je eventueel mee zou kunnen nemen (een goede kast, voeding of koeler gaat zo 10 jaar mee!).

Verwijderd

Topicstarter
geen componenten, huidige computer is 6 jaar oud en gaat naar een familielid met de al even oude monitor, dus heb echt een nieuwe nodig :)

Verwijderd

Waarom een H170? Ga je opslag in RAID zetten? Zoniet dan is B150 genoeg en dan heb je met een pricewatch: Asus B150 Pro Gaming/Aura een ontzettend vet bord met RGB verlichting.
Als monitor zou je een pricewatch: Asus MG278Q Zwart kunnen nemen. Een 144Hz 1440p scherm.
Pagina: 1