HELP ! MSI GE62 6QC-018NL VS Asus ROG GL552VW-CN470T ??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Na mijn wensen en eisen op een rijtje te hebben gezet en de wens binnen de € 1200,- te blijven ben ik uitgekomen op 2 laptops. De MSI GE62 6QC-018NL of de Asus ROG GL552VW-CN470T. En nu zit ik vast met de keuze, ze hebben de meeste specs identiek. Maar ik hoop dat iemand vanuit ervaring of vanuit technisch inzicht van de specificaties mij kan helpen de knoop definitief door te hakken. De ene laptop heeft meer geheugen de ander een hogere WH ... reviews zijn er niet veel en ze lopen ook nog behoorlijk uiteen. Van problemen met game haperingen op de MSI tot te beperkte accu voor de ROG .
Help ! :-) ?

Wat ga je met je laptop doen? Basis gebruik social media en werk maar game tevens en dan voornamelijk games als Skyrim etc.

Wat is je budget? € 1200,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? soms op vakantie maar niet dagelijks

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 13:56 . Reden: wilde nogmaals merken in tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:54:
Goedemiddag,

Na mijn wensen en eisen op een rijtje te hebben gezet en de wens binnen de € 1200,- te blijven ben ik uitgekomen op 2 laptops. De MSI GE62 6QC-018NL of de Asus ROG GL552VW-CN470T. En nu zit ik vast met de keuze, ze hebben de meeste specs identiek. Maar ik hoop dat iemand vanuit ervaring of vanuit technisch inzicht van de specificaties mij kan helpen de knoop definitief door te hakken. De ene laptop heeft meer geheugen de ander een hogere WH ... reviews zijn er niet veel en ze lopen ook nog behoorlijk uiteen. Van problemen met game haperingen op de MSI tot te beperkte accu voor de ROG .
Help ! :-) ?

Wat ga je met je laptop doen? Basis gebruik social media en werk maar game tevens en dan voornamelijk games als Skyrim etc.

Wat is je budget? € 1200,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? soms op vakantie maar niet dagelijks
Ik heb een iets andere MSI, maar wel dezelfde serie. Bij mij maken de fans nu al lawaai, dat is wel erg storend. Voor de rest een goed product. Ik zou eerder voor meer geheugen kiezen dan meer Wh. Het zijn beide geen laptops voor onderweg.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E