Advertentie Belastingdienst voor tekst

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bed76
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 13:53
De advertentie van de belastingdienst over het kenniscafé 30 juni a.s. staat voor de tekst van een review (of andere posts/artikelen).

Ik vind advertenties niet erg en meestal zelfs prima geregeld op tweakers.net. Maar een advertentie die de tekst blokkeert van een artikel wat je wilt lezen kan toch niet de bedoeling zijn? De advertentie zweeft ergens rechts van het midden boven de tekst en blijft ook op zijn plaats staan (dus je kunt de tekst er niet achterweg scrollen of zo). Opnieuw laden van de pagina heeft ook geen zin.

Ik gebruik IE 11 onder Windows 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is een bug in de advertentie zelf. Hij was ook al gemeld in het juiste topic daarvoor dus zal als het goed is binnenkort wel opgepakt worden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En met Poltergeist in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door" doe ik hier dus maar een slotje op. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.