Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• cdr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 10:34
Hallo

We willen voor gebruik in onze school voor volwassenen 10 smartphones aankopen.
Belangrijkste criteria: budget max € 200, 2G RAM, 16 GB interne opslag, Android 6 (zo stock mogelijk) en zoveel mogelijk kans op toekomstige updates.
We twijfelen tussen de Moto G 2015 (https://tweakers.net/pric...am-16gb-opslag-zwart.html) en de General Mobile Android One (https://tweakers.net/pric...e-android-one-4g-wit.html). Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via cdr op 22-06-2016 07:16)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
henk1994 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:35:
Bij de Android heb je twee jaar gegarandeerd support van Google.
Niet meer, de OEM moet 2 jaar leveren tegenwoordig. Daarbij is dit toestel ook uit 2015.
nieuws: Turkse fabrikant presenteert eerste Android One-smartphone met 4g

Ik zou de Moto G aanraden simpel omdat het veel verkocht en in gebruik is met weinig klachten, het is bewezen goed.

Alle reacties

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:20
Mijn inziens de Motorola. Qua ondersteuning bewezen goed. Hoewel natuurlijk in het verleden behaalde resultaten, geen garantie zijn voor de toekomst. Eventueel cm13 of straks cm14 er op.

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:30
Bij de Android heb je twee jaar gegarandeerd support van Google. Bij Motorola lijkt het erop dat je ook een paar jaar support krijg maar het is wel een toestel van 2015, dus minder kans op 2 jaar updates als je die nu zou aanschaffen. Je zou ook meteen Cyanogenmod of een andere custom rom erop kunnen zetten zodat je langer updates zal ontvangen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 14:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Klein schopje naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
henk1994 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:35:
Bij de Android heb je twee jaar gegarandeerd support van Google.
Niet meer, de OEM moet 2 jaar leveren tegenwoordig. Daarbij is dit toestel ook uit 2015.

Ik zou de Moto G aanraden simpel omdat het veel verkocht en in gebruik is met weinig klachten, het is bewezen goed.

• cdr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 10:34
swhnld schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:14:
[...]

Tja, ik dacht dat de Android One recenter was dan de Moto maar dat blijkt niet het geval te zijn. Dan misschien inderdaad toch maar gaan voor de bekende naam.
Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1