Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb foto's verwijderd naar prullenbak om opslagruimte vrij te maken. Ik zoek een manier om nu de prullenbak te legen. Het aantal foto's wat ik nog heb, is 150, maar staat nog steeds geregistreerd op meer dan 500.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gaat het hier om een Android apparaat? Of heb je het over Windows?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Huawei ascend G6 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Android instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:21
@TS,

pas je bericht svp aan met ALLE informatie die wij mogelijk nodig zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

Tazzios

..

Als je op 'android prullenbak' had gezocht had je gezien dat android standaard geen prullenbak heeft.
Sommige bestandsbeheer applicaties hebben het wel.

Wat meer informatie is dus welkom: (daar zijn die kopjes voor bedoelt waar nu '...' onderstaat)
Waarmee heb je ze verwijdert ?
Waar staat dat er nog 500 foto`s zijn?

gebruik de edit knop om je bericht bij te werken

[ Voor 8% gewijzigd door Tazzios op 17-06-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet je nog meer weten? Toestel type en merk heb ik doorgegeven en heb benoemd wat ik al gedaan heb. Het is een Android toestel waarbij een prullenbak optie staat bij de gallerij. Maar ik zie geen mogelijkheden om deze prullenbak daarna te legen om de foto's definitief te verwijderen. In alle instellingen al aan t zoeken geweest.ik ben niet erg bekend met deze digitale wereld gezien m'n leeftijd....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:17:
Ik zoek een manier om nu de prullenbak te legen. Het aantal foto's wat ik nog heb, is 150, maar staat nog steeds geregistreerd op meer dan 500.
Heb je je telefoon al herstart?
Mogelijk zal dan het aantal van 500 veranderen naar 150.

Als je in Android een foto wist, komt deze niet zoals bij Windows in een prullenbak.
De prullenbak die je bedoelt, is een optie om de foto te wissen.

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

Tazzios

..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:26:
Wat moet je nog meer weten? Toestel type en merk heb ik doorgegeven en heb benoemd wat ik al gedaan heb.
Waar staat wat je hebt geprobeerd?
Het is een Android toestel waarbij een prullenbak optie staat bij de gallerij.
Dit is nieuwe nuttige informatie. Standaard bevat de android gallery namelijk geen prullenbak optie.
Heb je een volledige naam van de gallery, of naam van maker versie o.i.d.
Kun je een screenshot maken?
Maar ik zie geen mogelijkheden om deze prullenbak daarna te legen om de foto's definitief te verwijderen. In alle instellingen al aan t zoeken geweest.ik ben niet erg bekend met deze digitale wereld gezien m'n leeftijd....
Je zou het dan in de gallery zelf verwachten. Kun je de foto`s die in de prullenbak staan niet nog een keer verwijderen?

[ Voor 11% gewijzigd door Tazzios op 17-06-2016 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Tazzios schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Dit is nieuwe nuttige informatie. Standaard bevat de android gallery namelijk geen prullenbak optie.
Prullenbak icoontje. Is gewoon delete. Heb ik hier op Huawei Mate 8 ook. Er zit geen prullenbak in. En zo ja is deze uiteraard gewoon weer te undoën maar die kans is bijzonder gering.

Mediascanner zal wel even achterlopen met het bijwerken/updaten van de gegevens.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor al jullie tips.
Fijn dat jullie meedenken.
Heb m'n toestel herstart. Helaas geen resultaat...antwoord op vraag: waar heb je ze verwijderd?
bij Camera staan m'n foto's (150) verdeeld over drie mappen. Bij camera heb ik foto's verwijderd.
Antwoord op vraag waar staat dat het nog meer dan vijfhonderd foto's zijn? Dit staat onder applicatiebeheer waar ik kan zien hoeveel opslag er nog vrij is. Hierin is het aantal foto's (en ook aantal MB wat deze app in beslag neemt) niet gewijzigd.
Pagina: 1