Mijn vraag
Ik ben bezig met het samenstellen van een zakelijke desktopcomputer. Nu heb ik zelf al een lijst samengesteld met componenten en wil ik kijken of jullie denk of dit een goede combinatie is.
Wat wil ik er mee doen?
Het is een zakelijke computer waar zaken als office en een boekhoudprogramma vlot op moeten kunnen draaien. De eisen vanuit dit laatste programma zijn als volgt:
Intel Core series (I3, I5, I7) of een vergelijkbare AMD processor
4GB intern geheugen
Daarnaast draaien er nog een aantal andere programma's die ongeveer hetzelfde nodig hebben tegelijkertijd.
Waar moet het aan voldoen
1) De computer moet toekomstbestendig zijn (dus niet dat hij al weer snel traag gaat worden)
2) De computer moet in de toekomst aanpasbaar zijn (mocht het nodig zijn om een onderdeel te vervangen, moet dit kunnen)
3) Hij moet redelijk stil zijn (onder andere vanwege besprekingen met klanten)
4) Hij moet niet al te groot zijn (beperkte ruimte)
Wat is het budget?
Max. 600-650 euro
Mijn lijstje
Daarnaast zal ik een DVD-speler en harde schijf uit een oudere computer meenemen naar de nieuwe computer. De opslag van 250 GB SSD is voldoende, gezien de meeste bestanden op een NAS opgeslagen staan.
Hopelijk kunnen jullie goed advies geven in wat ik aan moet passen aan de computer.
Ik ben bezig met het samenstellen van een zakelijke desktopcomputer. Nu heb ik zelf al een lijst samengesteld met componenten en wil ik kijken of jullie denk of dit een goede combinatie is.
Wat wil ik er mee doen?
Het is een zakelijke computer waar zaken als office en een boekhoudprogramma vlot op moeten kunnen draaien. De eisen vanuit dit laatste programma zijn als volgt:
Intel Core series (I3, I5, I7) of een vergelijkbare AMD processor
4GB intern geheugen
Daarnaast draaien er nog een aantal andere programma's die ongeveer hetzelfde nodig hebben tegelijkertijd.
Waar moet het aan voldoen
1) De computer moet toekomstbestendig zijn (dus niet dat hij al weer snel traag gaat worden)
2) De computer moet in de toekomst aanpasbaar zijn (mocht het nodig zijn om een onderdeel te vervangen, moet dit kunnen)
3) Hij moet redelijk stil zijn (onder andere vanwege besprekingen met klanten)
4) Hij moet niet al te groot zijn (beperkte ruimte)
Wat is het budget?
Max. 600-650 euro
Mijn lijstje
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A10-7890K Boxed | € 148,50 | € 148,50 |
1 | Asus A88XM-A | € 55,96 | € 55,96 |
1 | Fractal Design Define Mini | € 88,- | € 88,- |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
1 | G.Skill RipjawsX F3-2133C9D-16GXH | € 88,50 | € 88,50 |
1 | Antec Earthwatts Platinum 550W | € 92,80 | € 92,80 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,45 | € 87,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 604,16 |
Daarnaast zal ik een DVD-speler en harde schijf uit een oudere computer meenemen naar de nieuwe computer. De opslag van 250 GB SSD is voldoende, gezien de meeste bestanden op een NAS opgeslagen staan.
Hopelijk kunnen jullie goed advies geven in wat ik aan moet passen aan de computer.