Toon posts:

Hostingproviders met (WHOIS)/Domeinnaam privacy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Welke hostingproviders bieden nou WHOIS privacy, voor .nl, .com, .net en .be?
Heb 1 partij gevonden, maar zijn vrij prijzig.

Transip biedt dit helaas niet.
Iemand die andere kent? Dank. Liefst een betrouwbare partij in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Wat voor privacy wil je dan? Dat de registrar niet in de Whois komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobinF schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:11:
Wat voor privacy wil je dan? Dat de registrar niet in de Whois komt?
Gewoon mijn namen e.d. niet op SIDN, maar ook niet zichtbaar op overige sites.
Alleen mijn mail mag zichtbaar zijn als 'houder' o.i.d.

Soms krijg ik spam met mijn voor/achternaam en adres en alles.
Dat is eng....

Helemaal nu ik 3 exen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 11:32
De .COM en .NET domeinnamen kan je bij vrijwel iedere hoster aanvragen met een privacy pakket. Dit is een optie die de hoster kan aanzetten bij het register. Normale prijs varieert tussen de €5 en €15 per jaar. Mogelijk dat je dit apart moet aanvragen bij de hoster of later via de portal aanvragen. Vraag dit gewoon eerst even na voor je een registratie doet.

De .NL en .BE laten alleen de houdernaam (Je eigen naam dus bij prive registratie) en het administratief e-mail contact. Dit is niet verder te verbergen, tenzij je een hoster weet die de domeinnaam op hun eigen naam registreerd (Wat ik niet zou aanraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TECHcrime schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:59:
De .COM en .NET domeinnamen kan je bij vrijwel iedere hoster aanvragen met een privacy pakket. Dit is een optie die de hoster kan aanzetten bij het register. Normale prijs varieert tussen de €5 en €15. Mogelijk dat je dit apart moet aanvragen bij de hoster of later via de portal aanvragen. Vraag dit gewoon eerst even na voor je een registratie doet.

De .NL en .BE laten alleen de houdernaam (Je eigen naam dus bij prive registratie) en het administratief e-mail contact. Dit is niet verder te verbergen, tenzij je een hoster weet die de domeinnaam op hun eigen naam registreerd (Wat ik niet zou aanraden)
Dank je wel topper, wijze lessen dit keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Toevoeging:
Yourhosting heeft wel een dergelijke dienst voor .NL. Hierbij draag je de domeinnaam over aan een specifieke organisatie zodat jouw naam niet zichtbaar is. Check even op https://www.yourhosting.nl/domeinnaam-registreren/anoniem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi2
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
TECHcrime schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:01:
Yourhosting heeft wel een dergelijke dienst voor .NL. Hierbij draag je de domeinnaam over aan een specifieke organisatie zodat jouw naam niet zichtbaar is.
Maar dan staat het domein dus niet meer op je eigen naam en ben je afhankelijk van de stichting van Yourhosting als je het wilt verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
asmi2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:17:
[...]

Maar dan staat het domein dus niet meer op je eigen naam en ben je afhankelijk van de stichting van Yourhosting als je het wilt verhuizen.
Daarom zei ik
TECHcrime schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:59:

tenzij je een hoster weet die de domeinnaam op hun eigen naam registreerd (Wat ik niet zou aanraden)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi2
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
TECHcrime schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:12:
Daarom zei ik

tenzij je een hoster weet die de domeinnaam op hun eigen naam registreerd (Wat ik niet zou aanraden)
Het kan er nooit duidelijk genoeg bij staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:47
Ik registreer mijn domeinnamen bij 'MijnDomeinReseller' en kan gewoon de contactgegevens per domeinnaam aanpassen, gratis en voor niets. Zo vaak ik wil.

Officieel moet je als reseller dan een contract maken en laten ondertekenen.
Pagina: 1