Asus GL552VW

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David4Asus
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-04-2019
Mijn vraag:
Ik heb recent een Asus GL552VW gekocht, de laptop van 999 euro etc, maar ik heb een vraag: hoe kan ik mijn toetsenbord laten oplichten? Mijn zus heeft het laatst aangezet, zonder dat ik wist hoe het moest.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om met control en shift op F4 te drukken, omdat daar een zonnetje boven mijn toetsenbord op staat, dus ik dacht dat dat het zou kunnen zijn, maar dit werkt gewoon niet. Heeft iemand enig idee hoe het wel werkt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Handleiding lezen? Meestal is het een toetsencombi Die ze duidelijk beschrijven hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

David4Asus schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:24:
Mijn vraag:
Ik heb recent een Asus GL552VW gekocht, de laptop van 999 euro etc, maar ik heb een vraag: hoe kan ik mijn toetsenbord laten oplichten? Mijn zus heeft het laatst aangezet, zonder dat ik wist hoe het moest.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om met control en shift op F4 te drukken, omdat daar een zonnetje boven mijn toetsenbord op staat, dus ik dacht dat dat het zou kunnen zijn, maar dit werkt gewoon niet. Heeft iemand enig idee hoe het wel werkt?
FN+F4.
De FN zit tussen je CTRL en ALT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(Fn + F3/F4)

Staat op de site van Google en op die van Asus, dus het zal wel waar zijn :) Neemt niet weg dat meerdere mensen rapporteren dat de Fn niet goed werkt als de software van Asus niet geinstalleerd is of niet goed werkt (mogelijk ivm overige driver issues).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MAX3400 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:50:
(Fn + F3/F4)

Staat op de site van Google en op die van Asus, dus het zal wel waar zijn :) Neemt niet weg dat meerdere mensen rapporteren dat de Fn niet goed werkt als de software van Asus niet geinstalleerd is of niet goed werkt (mogelijk ivm overige driver issues).
Correct, de ATK Package moet geïnstalleerd zijn.
Hier te vinden: http://dlcdnet.asus.com/p...ge_Win10_64_VER100040.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David4Asus
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-04-2019
Ja als ik FN + F4 of F3 doe staat er brightness up, maar vervolgens gebeurt er niks met me toetsenbord, erg raar dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

David4Asus schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:01:
Ja als ik FN + F4 of F3 doe staat er brightness up, maar vervolgens gebeurt er niks met me toetsenbord, erg raar dus
Heb je de driver van mijn link geïnstalleerd? Wel even herstarten daarna.
Pagina: 1