Ik gebruikte Chrome als browser en die ging opeens allerlei advertentie pagina's openen. Na zoeken internet bleek dat dat kwam door het hostify virus. Ik zag inderdaad een snelkoppeling naar hostify. Er werd aangeraden het virus te verwijderen via het configuratiescherm. Maar in de lijst programma's kwam geen hostify voor. Ik gebruik AVG als virusprogramma en start ook regelmatig malwarebytes. Wellicht hebben die het al verwijderd?
Sinds dit begon heb ik Chrome niet meer gebruikt maar gebruik nu Firefox. Daarin heb ik geen last van ongewenste advertentiepagina's. Betekent dit dat het virus verdwenen is? Kan iemand mij hiermee helpen?
Ook heb ik sinds kort een probleem met Windows10. Elke dag komen er een aantal meldingen die de standaard apps opnieuw instellen. Dat is erg vervelend. Heeft dat ook met het virus te maken?
Met vriendelijke groet,
Sjaan
Sinds dit begon heb ik Chrome niet meer gebruikt maar gebruik nu Firefox. Daarin heb ik geen last van ongewenste advertentiepagina's. Betekent dit dat het virus verdwenen is? Kan iemand mij hiermee helpen?
Ook heb ik sinds kort een probleem met Windows10. Elke dag komen er een aantal meldingen die de standaard apps opnieuw instellen. Dat is erg vervelend. Heeft dat ook met het virus te maken?
Met vriendelijke groet,
Sjaan