Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik speel alleen op 1080p en denk dat de pc die ik wil kopen wel een groot aantal games met 60fps op ultra aan kan. Games die ik wil ga spelen zijn o.a.: 7 days to die, Garrys mod, CSGO, saints row 4, borderlands 2, farcry 4, payday 2, metro en gta 5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag inc. muis, keyboard, monitor en assemblage kosten max 1260 euro gaan kosten (windows hoeft niet)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een goede gpu, en een goede cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet prebuilt zijn, (of een website als azerty waar je alle onderdelen zelf kan uitzoeken en kan laten assembleren) dit komt omdat mijn vader, die deze pc voor mij haalt als slagingscadeau, de pc alleen wil halen als ie prebuilt is (dont ask me why
) Ook moeten alle onderdelen van dezelfde winkel/site komen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij nog wat builds kunnen aanraden, en eventueel wat tips kunnen geven.
Ik heb zelf ook wat research gedaan, en heb de volgende build gemaakt:
MSI GTX980 4gb Gaming
I5 4690
MSI B85-G41 PC Mate
NZXT Source 340
WD Blue WD10EZEX
Kingston SSDNow V300
Corsair Builder Series CX500 Bronze
Crucial Ballistix Sport 2x4 gb ddr3
Iiyama G-Master Black Hawk GE2488HS-B1
Sharkoon 1337 Gaming Mat
Sharkoon Skiller PRO+
Corsair Gaming M65 Gaming Pro
Ik weet al wel dat de nieuwe AMD kaart binnenkort uitkomt, maar ik moet de factuur van de pc maandag al aan mijn vader geven. Ik kan niet wachten op de AMD kaart omdat ik binnenkort ook nog op vakantie ga, en ik wil sws de pc meenemen op vakantie omdat de vakantie anders geen ene bal aan is.
Voornamelijk gamen. Ik speel alleen op 1080p en denk dat de pc die ik wil kopen wel een groot aantal games met 60fps op ultra aan kan. Games die ik wil ga spelen zijn o.a.: 7 days to die, Garrys mod, CSGO, saints row 4, borderlands 2, farcry 4, payday 2, metro en gta 5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag inc. muis, keyboard, monitor en assemblage kosten max 1260 euro gaan kosten (windows hoeft niet)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een goede gpu, en een goede cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet prebuilt zijn, (of een website als azerty waar je alle onderdelen zelf kan uitzoeken en kan laten assembleren) dit komt omdat mijn vader, die deze pc voor mij haalt als slagingscadeau, de pc alleen wil halen als ie prebuilt is (dont ask me why
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij nog wat builds kunnen aanraden, en eventueel wat tips kunnen geven.
Ik heb zelf ook wat research gedaan, en heb de volgende build gemaakt:
MSI GTX980 4gb Gaming
I5 4690
MSI B85-G41 PC Mate
NZXT Source 340
WD Blue WD10EZEX
Kingston SSDNow V300
Corsair Builder Series CX500 Bronze
Crucial Ballistix Sport 2x4 gb ddr3
Iiyama G-Master Black Hawk GE2488HS-B1
Sharkoon 1337 Gaming Mat
Sharkoon Skiller PRO+
Corsair Gaming M65 Gaming Pro
Ik weet al wel dat de nieuwe AMD kaart binnenkort uitkomt, maar ik moet de factuur van de pc maandag al aan mijn vader geven. Ik kan niet wachten op de AMD kaart omdat ik binnenkort ook nog op vakantie ga, en ik wil sws de pc meenemen op vakantie omdat de vakantie anders geen ene bal aan is.