Op dinsdag 26 juni 2001 10:42 schreef raptorix het volgende:
MMM dat is zelfde als vragen om een nieuwe auto voor 4000 gulden, maar dan wel met veel accesoires, mijn ervaring met deze budget hosters is niets als ellende, zelf host ik alle websites bij vuurwerk. In de 3 jaar dat ik dat doe is er slechts 1 keer een klein probleem geweest.
Ik ben van ellende bij Vuurwerk weggegaan. Ben jij niet tegen problemen als PHP 3.0.12 en MySQL 3.21.32a (Vooral handig bij innerjoins). Van updaten hebben ze bij Vuurwerk nog nooit gehoord. Langzame email afhandeling, zeer langzame afhandeling van php en cgi scripts. Zeer veel domeinen op 1 server (1000 is heel gewoon bij hun) waardoor HD vaker vol is en je weer kun bellen met helpdesk. Als je belt wordt je erg slecht en onvriendelijk te woord gestaan. Nieuwe domeinaanvraag duurt erg lang(alles moet per post), verhuizen van .com domein is bijna niet mogelijk (er loopt nu een verhuizing die nu al meer dan 5 weken duurt) Toezeggingen die NIET worden nagekomen. Zal ik nog effe doorgaan.....
Je merkt wel ik heb het helemaal gehad met Vuurwerk. Ik heb ze de afgelopen 3 jaar zien veranderen van snel dynamische bedrijf naar een het lijkt wel burocratische overheidsinstelling.
Je merkt het verschil pas echt goed als je naar een ander gaat. Ik ben overgestap op Widexs. Hier gaat het aanvragen van domein gewoon snel, per mail en fax. Je kunt zelf DNS veranderen en ze zijn ook nog eens goedkoper.

Lang leven Vuurwerk
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.