Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben voor een vriend van mij een systeem aan het samen stellen. Hij houdt van gamen, Witcher 3/fall out/ overwatch/etc. Hij weet weinig van samenstellen. Die taak heb ik op mij genomen
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft hard gespaard en heeft rond 700 euro over. (+/- 10 euro)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft keyboard, muis, boxen en samsung t220 monitor (1680x1050). Dus gaat alleen om de desktop. Uiterlijk is niet belangrijk
.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. GaKa - Sapphire Nitro Radeon R9 380x (215 euro)
2. Proc -Intel core i5-6500 (197 euro)
3. Geheugen - Crucial Ballistix Sport 8gb (45 euro)
4. Mobo - MSO H110M Pro-VD (56 euro)
5. HDD - Western Digital Blue WD10EZEX 1 Tb (48 euro)
6. SSD - Samsung EVO 850 120 Gb (65 euro)
7. kast - Fractal Design define s (81 euro)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaalde voorkeuren. Bovenstaande lijst is ontstaan uit mijn onderzoek uit best-buy guides, ed.
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet. Plug and play.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet dat het een budget systeem is. Ik ben daar eigenlijk helaas niet zo in bekent. ik ben gelukkig genoeg dat ik meestal met max kan halen. Dit is dus nieuw voor mij. Ik heb mijn onderzoek gedaan online. Dit systeem kwam eruit. Ik ben benwieuwd of mensen mij kunnen helpen tweaks aan te brengen in mijn systeem op basis van ervaring of kennis.
Ik ben voor een vriend van mij een systeem aan het samen stellen. Hij houdt van gamen, Witcher 3/fall out/ overwatch/etc. Hij weet weinig van samenstellen. Die taak heb ik op mij genomen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft hard gespaard en heeft rond 700 euro over. (+/- 10 euro)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft keyboard, muis, boxen en samsung t220 monitor (1680x1050). Dus gaat alleen om de desktop. Uiterlijk is niet belangrijk
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. GaKa - Sapphire Nitro Radeon R9 380x (215 euro)
2. Proc -Intel core i5-6500 (197 euro)
3. Geheugen - Crucial Ballistix Sport 8gb (45 euro)
4. Mobo - MSO H110M Pro-VD (56 euro)
5. HDD - Western Digital Blue WD10EZEX 1 Tb (48 euro)
6. SSD - Samsung EVO 850 120 Gb (65 euro)
7. kast - Fractal Design define s (81 euro)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaalde voorkeuren. Bovenstaande lijst is ontstaan uit mijn onderzoek uit best-buy guides, ed.
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet. Plug and play.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet dat het een budget systeem is. Ik ben daar eigenlijk helaas niet zo in bekent. ik ben gelukkig genoeg dat ik meestal met max kan halen. Dit is dus nieuw voor mij. Ik heb mijn onderzoek gedaan online. Dit systeem kwam eruit. Ik ben benwieuwd of mensen mij kunnen helpen tweaks aan te brengen in mijn systeem op basis van ervaring of kennis.