Game monitor onder de €200

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-02 16:10
Ik zoek naar een goede game monitor onder de €200. Dit zijn een paar punten waar het aan moet voldoen:

- 1ms
- full hd (1920x1080)
- Mooie kleuren
- niet tegroot

Ik ga het scherm ook grebruiken voor mijn vervolgopleiding mediadeveloper.

Ik heb zelf dit scherm gevonden pricewatch: Asus VN247H Zwart

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-02 20:39
Misschien dat deze iets voor je is? pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart Hij heeft ook een display poort, maar ik weet niet of dat relevant voor je is.

[ Voor 83% gewijzigd door I_IBlackI_I op 16-06-2016 22:05 ]

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-02 16:10
I_IBlackI_I schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:02:
Misschien dat deze iets voor je is? pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart Hij heeft ook een display poort, maar ik weet niet of dat relevant voor je is.
Bedankt voor je reactie! Ik weet niet precies wat een display port inhoud is dat hetzelfde als een HDMI of VGA?

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Christiaan99jl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:16:
[...]

Bedankt voor je reactie! Ik weet niet precies wat een display port inhoud is dat hetzelfde als een HDMI of VGA?
Inderdaad een videostandaard net als HDMI en Vga.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Als je een relatief moderne AMD videokaart hebt, zou ik direct een Freesync scherm pakken.

pricewatch: LG 24MP68VQ Zwart is dan een leuk ding, heeft Freesync van 40hz tot 75hz.

Als je een Nvidia hebt, is G-sync iig niet mogelijk met dat budget, want het goedkoopste G-sync scherm is bijna 400 euro :/

People as things, that’s where it starts.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 21:42

nelizmastr

Goed wies kapot

Met welke hardware moet het samenwerken?

Houdt je opleiding ook design in waarbij kleurechtheid belangrijk is? Dan heb je namelijk IPS nodig. IPS met 1ms ga je niet met dat budget vinden, alleen TN.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-02 20:39
pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart Deze heeft volgens de review van hardware.info (http://nl.hardware.info/r...elk-wat-wils-aoc-g2460vq6) zeer goede kleur weergaven, en de kijk hoeken zijn ook 178*, net zoals een IPS paneel. Hij heeft ook freesync net zoals die LG

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopdaviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.