Meer nieuws... maar eigenlijk hetzelfde nieuws

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-07-2024
Al een tijdje irritieer ik me er aan dat als ik onderaan de homepage op 'Meer nieuws' klik ik niet meer nieuws krijg maar weer hetzelfde nieuws. Sterker nog, door de uitgebreidere weergave (met thumbnail en samenvatting) moet ik vaak nog een keer doorklikken naar pagina 2 om eindelijk pas echt "meer nieuws" te zien.

Ik zou graag zien dat "meer nieuws" ook daadwerkelijk meer is en dus begint waar de homepage eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 21:01
Milt schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:51:
Al een tijdje irritieer ik me er aan dat als ik onderaan de homepage op 'Meer nieuws' klik ik niet meer nieuws krijg maar weer hetzelfde nieuws. Sterker nog, door de uitgebreidere weergave (met thumbnail en samenvatting) moet ik vaak nog een keer doorklikken naar pagina 2 om eindelijk pas echt "meer nieuws" te zien.

Ik zou graag zien dat "meer nieuws" ook daadwerkelijk meer is en dus begint waar de homepage eindigt.
Als je het zo stelt klinkt het inderdaad wel logisch. De "Meer nieuws" is eigenlijk meer "Nieuwsarchief". Eens kijken wat ons product team hier van vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

Het label aanpassen is imo ook de enige praktische oplossing, maar ik vind de noodzaak twijfelachtig. De 'archief'-listing laten beginnen met het eerstvolgende nieuwsbericht is technisch gewoon lastig en conflicteert met de paginering.

Intentionally left blank