TV Out geeft geen goed beeld meer

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
OK ik heb dus net de nieuwste NVidia Drivers geinstalled, daarmee kan ik tegelijk beeld op mn monitor en op de TV zien (clone)
Ik heb een ASUS AGP-V7100 Geforce2 MX
Daarvoor heeft de Asus driver er op gestaan en de TV Out heeft altijd goed gewerkt. Hij zit aangesloten op de TV via de composite (? ofzo) dus met Tulp -> Scart

Als ik nu de scart in de TV doe, heb ik zwart beeld met een paar witte streepjes
Dus ik heb via de video geprobeerd, en dan krijg ik heel scheef beeld, met een grote lijn erdoorheen. Als ik dan het kabel-tv signaal uit de video haal, heb ik beeld met een grote lijn (dus niet meer scheef en zwabberig)
Nou heb ik ook nog een andere videorecorder geprobeerd, en die doet hetzelfde als de eerste. Beide video's zaten aangesloten op de TV via een coax kabel.De NVidia driver staat op Netherlands: Pal-B

Wat is er nou mis, ik snap er helemaal niks meer van :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Je geeft zelf al je antwoord namelijk, de drivers :( Tis lullig maar ut is zow.. Wil je je tv-out van je asus kaartje een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken dan zal je gewoon de asus drivers moeten blijven gebruiken...

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

iik wel tief je andere drivers er weer op ;D

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
maar een vriend van me gebruikt dezelfde drivers en dezelfde kaart, en bij hem werkt het wel

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik ben nu op de Asus site aan het zoeken naar Drivers, maar het voordeel van die NVidia driver is dat je niet hoeft te rebooten als je je Tv-out wil gebruiken, weet iemand of Asus drivers dat ook kunnen ?

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

En als je overschakelt met TVtools?

Werkt bij mij op mn TNT2 onder Windhoos 2000 erg goed. Ik hoef ook niet te rebooten. Gewoon lekker schakelen! :)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik heb net de oude driver er weer op gezet, en nu krijg ik nog steeds k*tbeeld :(
TV ineens fucked up ofzo ??? Als ik em rechtstreeks op de TV aansluit is het net alsof ik naar Canal+ zit te kijken zonder decoder
en via videorecorder nog steeds een irritante lijn over het beeld heen

:'(

Verwijderd

Heb je bij device settings en dan video output formaat je uitgang ook op composite video gezet? Ik had hetzelfde probleem...bij Auto-select had ik gewoon zwart beeld....misschien is dit het!!!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kicked/to.VB
Pagina: 1