Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Vraag
Alle reacties
http://www8.hp.com/lameri...t-detail.html?oid=5249710
Eerste PN op de eerste foto komt bij deze URL uit... Welke Google heb jij gebruikt?
Eerste PN op de eerste foto komt bij deze URL uit... Welke Google heb jij gebruikt?
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2016 21:06 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat hoe??
Ja geen idee ik heb die pn missc verkeerd over genomen.
Bedankt
Belang bij?
Missc zet ik hem op Vraag aanbod hier?
Ja geen idee ik heb die pn missc verkeerd over genomen.
Bedankt
Belang bij?
Missc zet ik hem op Vraag aanbod hier?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
'Missc' moet je dat doen
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Dat kan; hopelijk heb je ook de originele garantiekaart erbij... Het is duur spul (in de winkel) maar je kan iets niet verkopen als "nieuw in seal" zonder de garantie?
Nee niks gevonden, zo los onder in de verhuisdoos, geen idee hoe oud hij is.
Ik ga geen SAS gebruiken, dus ik ga hem verkopen.
Als ik zoek zou ik zo niet weten wat voor prijs te vragen, in NL zijn er maar weinig te koop
En op ebay dan zit je met paypal, straks trekken ze het geld er zo weer af met een geschil, geen idee hoe dat werkt.
Iemand een suggestie voor een prijs?
Ik ga geen SAS gebruiken, dus ik ga hem verkopen.
Als ik zoek zou ik zo niet weten wat voor prijs te vragen, in NL zijn er maar weinig te koop
En op ebay dan zit je met paypal, straks trekken ze het geld er zo weer af met een geschil, geen idee hoe dat werkt.
Iemand een suggestie voor een prijs?
https://tweakers.net/aanbod/ -> Veiling... GoT doet niet aan prijsbepalingen helaas...
Pagina: 1