Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag een laptopje of 2in1 aanschaffen, ik weet niet of mijn eisen hoog of matig zijn,
maar ben er wel achter gekomen dat een n2840 of n3050 enz niet de snelheid hebben die ik zoek.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Minecraft moet soepel draaien, CS GO zou ook fijn zijn als dit goed draait , het is niet zo dat ik dat uren achter elkaar wil gaan doen, een beetje opslag zou ook leuk zijn. (Voor fotos e.d) LOL zou ook leuk zijn.
Wat is je budget?
Voorkeur is rond de 500 euro, maar bij veel betere specificaties kan er nog wel wat bij.
[
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar hou alles graag opgeruimt, en als het niet gebruikt word is het uit zict.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een MSI S12T gehad (die draaide super, word alleen niet gemaakt),
kijk ook richting de Acer Switch (heb het allereerste model gehad)
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Heb de nieuwe AcerSwitch gezien met zon M cpu, helaas weet ik niet of dat toereikend is. Een 2in 1 is geen pre.
Ik sta open voor alles, wil het alleen wel nieuw aanschaffen.
Hij moet toch wel een tjdje mee kunnen.
Heb deze ook geziien, http://www.laptopshop.be/...ad-z70-80-80fg00h8nx.html
alleen niet zo compact
Ik wil graag een laptopje of 2in1 aanschaffen, ik weet niet of mijn eisen hoog of matig zijn,
maar ben er wel achter gekomen dat een n2840 of n3050 enz niet de snelheid hebben die ik zoek.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Minecraft moet soepel draaien, CS GO zou ook fijn zijn als dit goed draait , het is niet zo dat ik dat uren achter elkaar wil gaan doen, een beetje opslag zou ook leuk zijn. (Voor fotos e.d) LOL zou ook leuk zijn.
Wat is je budget?
Voorkeur is rond de 500 euro, maar bij veel betere specificaties kan er nog wel wat bij.
[
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar hou alles graag opgeruimt, en als het niet gebruikt word is het uit zict.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een MSI S12T gehad (die draaide super, word alleen niet gemaakt),
kijk ook richting de Acer Switch (heb het allereerste model gehad)
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Heb de nieuwe AcerSwitch gezien met zon M cpu, helaas weet ik niet of dat toereikend is. Een 2in 1 is geen pre.
Ik sta open voor alles, wil het alleen wel nieuw aanschaffen.
Hij moet toch wel een tjdje mee kunnen.
Heb deze ook geziien, http://www.laptopshop.be/...ad-z70-80-80fg00h8nx.html
alleen niet zo compact
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 20:43 ]