Mijn vraag
Hoe kan ik Lenovo wakker schudden en duidelijk maken dat ze echt een keer iets moeten doen aan hun software? (Miss is hier een Nederlandse instantie voor?) Mijn tablet is namelijk soms niet bruikbaar! Ook hebben ze een update beloofd (Marshmallow), maar nog niet uitgebracht (zelfs geen informatie!).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware: Lenovo Yoga Tab 3 Pro
Software: YT3-X90F_160328
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hoe kan ik Lenovo wakker schudden en duidelijk maken dat ze echt een keer iets moeten doen aan hun software? (Miss is hier een Nederlandse instantie voor?) Mijn tablet is namelijk soms niet bruikbaar! Ook hebben ze een update beloofd (Marshmallow), maar nog niet uitgebracht (zelfs geen informatie!).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware: Lenovo Yoga Tab 3 Pro
Software: YT3-X90F_160328
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Paar keer contact opgenomen met Lenovo, kreeg het advies hem te resetten. Op internet opgezocht, sommige gebruikers hebben dit gedaan, maar het probleem werd alsnog niet opgelost of tijdelijk opgelost.
- Tweede keer kreeg ik het advies om hem naar hun te brengen zodat zij hem kunnen resetten, maar ik wil niet dat mijn data verloren gaat alleen maar door een fout van Lenovo, die ze blijkbaar niet willen herstellen.
- Forum gevonden met vragen over de beloofde Marshmallow update, in het begin zijn zij geholpen. Nu zijn de mods die bij Lenovo werken stil. Blijkbaar ook mensen met de, hoe ik het noem, lockscreen bug (uit het niets naar het lockscreen gestuurd worden terwijl de tablet gebruikt wordt).https://forums.lenovo.com...pdate/td-p/2274760/page/6
- Klacht ingediend bij klantencompas, alleen Lenovo is blijkbaar niet aangesloten