Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782865

Topicstarter
hallo iedereen,
mijn vriendin haar gsm heeft een update gedaan naar lollipop en vanaf dan werkt het toetsenbord niet meer goed. als ze in berichten gaat en wil een bericht tikken kan ze nu ineens niet meer de letter 'e' inhouden zodat er 'é' tevoorschijn komt terwijl dit in de rij eronder wel lukt met alle letters, het probleem doet zich enkel voor in de 1ste rij met letters.

ik heb al fabrieksinstellingen terugzetten gedaan maar lukt niet, backup terugzetten werkt ook niet, cache verwijderen van toetsenbord ook niet. weet niet wat ik hier verder nog kan proberen om het op te lossen.

iemand die hetzelfde probleem had en heeft kunnen oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 782865 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:37:
iemand die hetzelfde probleem had en heeft kunnen oplossen?
Heb je dit probleem ook met andere toetsenbord? Probeer bijvoorbeeld eens Google Play: SwiftKey Keyboard.
Download ook Google Play: MultiTouch Test om te kijken of er niet gewoon iets mis is met het touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782865

Topicstarter
Met deze andere app ging het wel dan kwam er wel een venster op waar je uit kon kiezen tussen de verschillende mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 782865 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:44:
Met deze andere app ging het wel dan kwam er wel een venster op waar je uit kon kiezen tussen de verschillende mogelijkheden.
Dus het probleem is nu opgelost?