Sinds enkele dagen werkt mijn Facebook messenger niet meer. Ik heb dit probleem zowel op mijn iPhone 6, iPad, vaste pc en laptop. Al mijn berichten en gespreksgeschiedenis zijn verdwenen. Ik krijg de melding "Gesprekken kunnen niet worden geladen" op mijn iPhone in FB messenger. Op de pc is ook alles verdwenen, wanneer ik in een gesprek ga zie ik niets en krijg ik de melding "Oudere berichten weergeven", maar wanneer ik dit aanklik gebeurt er niets. Ik kan ook geen nieuwe berichten meer ontvangen.
Ik heb reeds allerlei zaken geprobeerd waaronder laatste iOS installeren op mijn iPhone, facebook app & facebook messenger verwijderd + opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt.
Het is duidelijk een algemeen probleem van mijn facebook messenger (zowel op smartphone, tablet, laptop, pc). Het nieuwsoverzicht werkt wel overal nog...
Heb uiteraard ook al gegoogled maar geen oplossing gevonden.
Kan iemand mij helpen met dit zeer irritant probleem?
Thanks in advance!
Ik heb reeds allerlei zaken geprobeerd waaronder laatste iOS installeren op mijn iPhone, facebook app & facebook messenger verwijderd + opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt.
Het is duidelijk een algemeen probleem van mijn facebook messenger (zowel op smartphone, tablet, laptop, pc). Het nieuwsoverzicht werkt wel overal nog...
Heb uiteraard ook al gegoogled maar geen oplossing gevonden.
Kan iemand mij helpen met dit zeer irritant probleem?
Thanks in advance!