Hoe zet een product op "word verwacht"?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Topicstarter
Hoe komt het dat ik van dit product ( pricewatch: Detroit Become Human, PlayStation 4 ) niet het vinkje van "eerste prijsvermelding" kan aanvinken?
Net als bij pricewatch: Days Gone, PlayStation 4

Maw: hoe zet een product op "word verwacht"?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jkBKtt4.png

Beste antwoord (via defcon84 op 17-06-2016 09:41)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

defcon84 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:54:
Hoe komt het dat ik van dit product ( pricewatch: Detroit Become Human, PlayStation 4 ) niet het vinkje van "eerste prijsvermelding" kan aanvinken?

[afbeelding]
Als wij een product online zetten en daar nog geen prijzen van bekend zijn, komt er de tekst "Wordt verwacht" met de prijsalert button te staan. Als een product langer dan een bepaalde periode (ik geloof een maand) geen prijzen heeft gehad, komt er de tekst "Geen prijzen beschikbaar" te staan en verdwijnt de button weer. Mocht een product wel een of meerdere prijzen hebben gehad, maar op het moment dat jij kijkt niet meer, staat er ook "Geen prijzen beschikbaar", ook als dit binnen de periode valt wanneer het normaal gesproken wel de prijsalertbutton heeft.

Ons systeem heeft geen weet van releasedata, de datum die je invult (en ook zojuist hebt gedaan via het meldpunt) heeft wat dat betreft geen invloed.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

defcon84 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:54:

[afbeelding]
Als wij een product online zetten en daar nog geen prijzen van bekend zijn, komt er de tekst "Wordt verwacht" met de prijsalert button te staan. Als een product langer dan een bepaalde periode (ik geloof een maand) geen prijzen heeft gehad, komt er de tekst "Geen prijzen beschikbaar" te staan en verdwijnt de button weer. Mocht een product wel een of meerdere prijzen hebben gehad, maar op het moment dat jij kijkt niet meer, staat er ook "Geen prijzen beschikbaar", ook als dit binnen de periode valt wanneer het normaal gesproken wel de prijsalertbutton heeft.

Ons systeem heeft geen weet van releasedata, de datum die je invult (en ook zojuist hebt gedaan via het meldpunt) heeft wat dat betreft geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Topicstarter
Hmm toch wel jammer.

Is het misschien een idee om die periode van een maand op te schroeven naar een jaar?
Vooral bij games kan het soms lang duren eer deze te koop zijn.
Zelfs een jaar is voor games heel weinig.

Een andere oplossing is, dezelfde functionaliteit inbouwen als de "word verwacht" functie.
Dus bijvoorbeeld een vinkje onder de "Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product." regel, met als melding "Geef me een melding als er (weer) prijzen bekend zijn.". Dus ongeveer net als de wordt verwacht prijsalert. :)

Is er een reden dat dit niet kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

defcon84 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:48:
Hmm toch wel jammer.

Is het misschien een idee om die periode van een maand op te schroeven naar een jaar?
Vooral bij games kan het soms lang duren eer deze te koop zijn.
Zelfs een jaar is voor games heel weinig.

Een andere oplossing is, dezelfde functionaliteit inbouwen als de "word verwacht" functie.
Dus bijvoorbeeld een vinkje onder de "Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product." regel, met als melding "Geef me een melding als er (weer) prijzen bekend zijn.". Dus ongeveer net als de wordt verwacht prijsalert. :)

Is er een reden dat dit niet kan?
Wat de reden is, weet ik niet. Waarschijnlijk zal het te maken hebben met dat er te weinig tijd voor was, of dat er simpelweg niet over nagedacht. Dit probleem speelt vooral bij games, dus waarschijnlijk is het laatste het geval.

Ik heb trouwens gisteren al dit topic met een aantal suggesties ter verbetering doorgestuurd naar onze productmanager. Dus wellicht dat dit in de toekomst wordt opgelost :)

Voor de volledigheid zet ik dit topic door naar Mooie Features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Topicstarter
hartelijk dank.

Ik heb het voorlopig opgelost door het in een wenslijst te zetten met een prijs alert van 100 euro (als ie meer dan dit kost wil ik 'm toch niet :) ) en daarna terug uit de wenslijst te verwijderen.
Hierdoor blijft de prijs alert wel staan.