Beetje achtergrond informatie:
Recent heb ik een Sennheiser HD598 gekocht, die ik gebruik via de front ingang van m'n case (Define R5).
Eerst heb ik getwijfeld om een DAC of AMP te kopen maar na reviews te lezen leek dat dit niet noodzakelijk was voor een betere geluidskwaliteit.
Nu heb ik nog recenter een cadeau gekregen van mijn vader, een Sennheiser E845.
Die had dit enige tijd geleden aangeschaft maar nooit gebruikt en zat zelf nog nieuw in de verpakking.
Nu zou ik deze heel graag willen gebruiken als microfoon voor Skype, tijdens het gamen.
Mijn vraag:
Wat is de beste manier om beide devices samen te gebruiken tijdens het gamen?
Relevante software en hardware die ik gebruik::
Mijn volledige build kan je terugvinden in mijn wenslijst.
Voor de rest geen specifieke software, toch niet gericht naar audio.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Microfoon werkt wel want als ik bij mijn recording devices ga kijken, zie ik dat hij geluid (blazen of praten in de microfoon) wel oppikt. Het geluid dat wordt opgepikt gaat wel nooit boven 1 streepje...
Recent heb ik een Sennheiser HD598 gekocht, die ik gebruik via de front ingang van m'n case (Define R5).
Eerst heb ik getwijfeld om een DAC of AMP te kopen maar na reviews te lezen leek dat dit niet noodzakelijk was voor een betere geluidskwaliteit.
Nu heb ik nog recenter een cadeau gekregen van mijn vader, een Sennheiser E845.
Die had dit enige tijd geleden aangeschaft maar nooit gebruikt en zat zelf nog nieuw in de verpakking.
Nu zou ik deze heel graag willen gebruiken als microfoon voor Skype, tijdens het gamen.
Mijn vraag:
Wat is de beste manier om beide devices samen te gebruiken tijdens het gamen?
Relevante software en hardware die ik gebruik::
Mijn volledige build kan je terugvinden in mijn wenslijst.
Voor de rest geen specifieke software, toch niet gericht naar audio.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Microfoon werkt wel want als ik bij mijn recording devices ga kijken, zie ik dat hij geluid (blazen of praten in de microfoon) wel oppikt. Het geluid dat wordt opgepikt gaat wel nooit boven 1 streepje...