Zaira

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendeldw
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-03-2021
Beste Tweakers,

<knip>

Groeten Wendel

[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 16-06-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 14:23

KipCurreh

Nightcrawler

Na een paar keer proberen is het mij gelukt om in de game te geraken, daarvoor gaf hij ofwel een connection of application error.. Ligt miss eerder aan facebook, kan ook..

Leuke vormgeving wel, het moderne sci-fi blauw kan ik wel appreciëren..
De resource balk is ook wel OK, dacht eerst te zeggen dat ik graag de productie/hour had gezien maar deze vind je dus door op de balk te klikken.. ligt dus aan mij :D

Het afwezig zijn van een scroll bar in de te bouwen buildings lijst vind ik wel best jammer, als ik scroll gaat de hele pagina naar beneden.. het duurde even vooraleer ik door had dat ik naar beneden kon gaan door met de muis te klikken om meer buildings te zien :)

Misschien ook je tutorial vanzelf op het startscherm laten komen, zo gebeurt het bij games zoals travian etc wel denk ik..

-edit-
Eventueel ook de afbeelding van de "Quest dame" laten veranderen als de quest in kwestie (hah) compleet is, ook altijd handig

Veel succes gewenst met jullie project, super als je zoiets in elkaar kan steken lijkt mij !

[ Voor 7% gewijzigd door KipCurreh op 16-06-2016 15:01 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:56
In de missie dat je een droid hebt gebruikt, bij mijn droid staat een stekker knopje. Daar heb ik op gedrukt, was dat een soort van "unplug" en heb ik nu mn droid weg gegooid? Beetje onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendeldw
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-03-2021
@KipCurreh

Bedankt voor je uitgebreide en positieve feedback! De server zelf is stabiel en schaalbaar, alleen facebook geeft nog weleens een timeout bij het opstarten voor het valideren van de token. Zal kijken of we dat beter kunnen opvangen.

Het scrollen is inderdaad niet heel duidelijk vanaf een desktop omgeving, ga er iets op bedenken!

Yep, goed idee van de tutorial. Wil het een beetje in de achtergrond houden omdat bij sommige andere spellen behoorlijk irritant is om er eerst doorheen te klikken.

@Remcoww

Je hebt hem inderdaad "unplugged". Een droid heeft maar een beperkte levensduur en door hem af en toe te parkeren gaat hij langer mee. De "unplugged" droids kan je terug vinden in de storage room. Ze staan daar tevens veilig voor raids, aangezien ze gestolen kunnen worden door andere spelers. Dit kan alleen gebeuren als je defenses weg zijn gevaagd en de aanvallende vloot 1000 of meer cargo space heeft,

Nogmaals bedankt voor jullie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Account aangemaakt voor showen van een (commerciële) game.
Hier is Tweakers niet voor bedoeld. Om die reden gesloten (spam).

Dit topic is gesloten.