Moederbord overleden na 2 dagen na ontvangst

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Hallo allemaal weet niet of hier mag plaatsen zit met een probleem

Ik heb hier via tweakers een deal gedaan
Zijn moederbord en cpu tegen die van mij.

Deal was snel rond kreeg geld toe boel netjes ontvangen

Mijn setje wat ik heb geruild is maand oud dus nog volle garantie zijn setje was al paar jaar oud dus geen garantie

Nadat ik setje had ontvangen geïnstalleerd alles werkte na behoren.

2 dagen later wou pc niet meer aan voeding alles gecontroleerd geheugen en bios gereset via jumper
cmos batterij Vervangen
Nog steeds geen leven
Dus cpu en alles op andere mobo getest en ja hoor werkte

Dus contact opgenomen met verkoper
Probleem uitgelegd omdat pakket verzekerd was post nl claim ingediend mis dat vergoed word onder de cpu is pinnetje beetje verbogen maar werkte 2
Dagen wel.

Ben altijd heel voorzichtig met dit spul.
als post nl niet uit wil betalen hoe los ik dit probleem op? Iemand advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, dat is gewoon het risico van tweedehands spullen :? Ik zie ook niet waarom je denkt dit bij de post te kunnen claimen; je pakket is gewoon aangekomen :? Heel lullig misschien, maar wel de werkelijkheid. Gevalletje pech hebben.

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 16-06-2016 12:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 00:02
Dit is nou precies het risico als je tweedehands spullen koopt: de garantie.

Koop je een product binnen twee jaar van een ander met aankoopbewijs, kun je nog naar de winkel. Koop je een product na die twee jaar of heeft de verkoper geen aankoopbewijs, vervalt je garantie simpel gezegd.

Je kunt dan lang en breed gaan twisten over de oorzaak. Misschien toonde hij al kuren bij de verkoper, misschien is de schade ontstaan tijdens het verzenden, misschien heb je zelf een fout gemaakt tijdens het monteren. Waarschijnlijk kun je geen van deze scenario's hard maken, met waterdicht bewijs.

Als je er niet met de verkoper uitkomt, heb je geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 12:51
Cpu pin terugbuigen? Ik heb wel eens een s1155 moederbord met 20+ verbogen pinnen gerepareerd door alles terug te buigen. Een monnikenwerk maar het werkte.
Overigens kun je op internet vaak wel een socket indeling vinden en zoeken naar welke functie je pin heeft.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Pin ook al terug gebogen dus denk dikke pech voor mij en denk ook niet dat de verkoper het wil vergoeden tenslotte hij heeft werkend uit pc gehaald en opgestuurd

Al ik zou wel netjes regelen als het omgekeerd was

Maar goed weet ik het voor de volgende keer

[ Voor 24% gewijzigd door gamepc1986 op 16-06-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
En ik doe dit topic op slot. Verbogen pinnetje kan de post weinig aan doen. Aanfspraak maken op de 'verzekering' is in dit geval fraude. Het pakketje is in orde afgeleverd en heeft gewerkt zoals je zelf aangaf. Een pinnetje zelf verbuigen, tja een pijnlijke les.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.