Ik heb een probleem dat al maanden aanhoudt, soms intensiever dan anders. Mijn laptop typt uit zichzelf ////////// tot ik het stop (ik ben er ooit achter gekomen dat dit kan door 'ctrl + shift' twee keer te herhalen. Backspace helpt wel om het weg te halen, maar de snelheid waarmee het ingetypt wordt gaat sneller dan dat backspace het weg haalt. Gelijktijdig met het typen van ///// stopt de linker muisknop met werken, wat ik ook alleen met twee keer ctrl + shift kan oplossen.
...
Ik weet zeker dat het geen toetsenbord probleem is, de toets zit niet vast, geen water gelekt etc. Ik las op internet dat het aan de batterij kan liggen (mijn batterij zat los en af en toe begon de laptop ook te piepen als hij in de oplader zat, waarbij het opladen steeds werd onderbroken). Ik heb er gisteren een nieuwe batterij in gedaan, maar het probleem is gebleven.
Het lijkt mij een hardware probleem, maar wat kan ik hiermee aanvangen?
...
Ik weet zeker dat het geen toetsenbord probleem is, de toets zit niet vast, geen water gelekt etc. Ik las op internet dat het aan de batterij kan liggen (mijn batterij zat los en af en toe begon de laptop ook te piepen als hij in de oplader zat, waarbij het opladen steeds werd onderbroken). Ik heb er gisteren een nieuwe batterij in gedaan, maar het probleem is gebleven.
Het lijkt mij een hardware probleem, maar wat kan ik hiermee aanvangen?