Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamppotje
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-05-2024
Mijn vraag
Weet iemand een Nederlandse handleiding voor Pixelmator of een Nederlands Pixelmator forum waar je vragen kunt stellen over Pixelmator. Ik ben namelijk niet zo goed in mijn Engels.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pixelmator

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel gevonden maar dan is alles in het Engels.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:40

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Stamppotje schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:58:
Mijn vraag
Weet iemand een Nederlandse handleiding voor Pixelmator of een Nederlands Pixelmator forum waar je vragen kunt stellen over Pixelmator. Ik ben namelijk niet zo goed in mijn Engels.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pixelmator

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel gevonden maar dan is alles in het Engels.
Dat is nou eenmaal het internet... veel in het engels ;) Ik heb ook even gekeken en kom op een aantal plekken de zelfde vraag tegen maar niemand heeft een nederlandse handleiding gevonden.

Misschien kun je wat specifieker zijn over je probleem zodat mensen je kunnen helpen?

Photoshop is een heel stuk bekender en daar zijn dan ook talloze boeken over verschenen, vast ook wel in het Nederlands. Dat zou ook nog een optie te zijn om over te stappen, dan vind je in ieder geval meer hulp ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamppotje
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-05-2024
Ventieldopje schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Dat is nou eenmaal het internet... veel in het engels ;) Ik heb ook even gekeken en kom op een aantal plekken de zelfde vraag tegen maar niemand heeft een nederlandse handleiding gevonden.

Misschien kun je wat specifieker zijn over je probleem zodat mensen je kunnen helpen?

Photoshop is een heel stuk bekender en daar zijn dan ook talloze boeken over verschenen, vast ook wel in het Nederlands. Dat zou ook nog een optie te zijn om over te stappen, dan vind je in ieder geval meer hulp ;)
Mijn voorkeur heeft echter Pixelmator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:40

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Stamppotje schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:54:
[...]

Mijn voorkeur heeft echter Pixelmator.
Tsja, dan wordt het flink zoeken, specifiek je probleem plaatsen (bij voorkeur in een nieuw topic met duidelijke TS met je probleem) óf een cursus engels :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8