Toon posts:

Nieuwe schijf nodig...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn IBM van 30Gig zit nu ongeveer wel vol. Dus wil ik deze vervangen voor een van 60Gig en deze 30Gig in een andere computer stoppen. Als ik bij winkels kijk zijn 60Gig IDE schijfies ongeveer 650,- dus dat moet wel lukken. Alleen welke kan ik het beste nemen? Ik gebruik mijn computer voor gamen, internetten (downloaden), mp3 en soms eens een filmpje.

En als ik het iig voor eind volgende week moet hebben naar welke online winkel kan ik dan het beste gaan? Of kan ik dan beter naar de winkel toe gaan?

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
misschien liever 2x30 gb erbij kopen?

en de IBM's zijn wel goed

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kun je me uitleggen waar dat goed voor is?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 18:40 schreef Nerdje het volgende:
Kun je me uitleggen waar dat goed voor is?
RAID :9

Verwijderd

Koop je gewoon nog één 30gb erbij, zet je ze in Raid0. Dat blaast wel...
/edit/
Stokkie is me net iets te snel af geweest.
You basterd. ;)
/edit/

Verwijderd

Topicstarter
Nuhh hoef geen RAID (nog niet iig :)). Hoe zit het eigenlijk met Maxtor? Beter dan IBM? Of geen verschil ofzo?

Verwijderd

Maxtor is nogal gevoelig voor bad-sectors, ibm daarintegen is stiller, minder gevoelig voor bad-sectors..

Correct me if i'm wrong

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ik wil nu dus een IBM kopen. Die ik nu heb is de DTLA-307030 (Hard Disk Drive Table). Welke 60Gig kan ik nu het beste kopen? De 75GXP of de 60GXP. Ik denk die laatste die is ook nieuwer maar ik vraag het toch maar even...

Verwijderd

Funprice.nl : onders rembours, binnen 2/3 dagen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 20:19 schreef bartstam het volgende:
Funprice.nl : onders rembours, binnen 2/3 dagen
Ik bestel hem denk al bij Informatique. Het is er tot nu toe altijd goed gegaan. En 40,- goedkoper ;).

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 20:18 schreef Nerdje het volgende:
Ok. Ik wil nu dus een IBM kopen. Die ik nu heb is de DTLA-307030 (Hard Disk Drive Table). Welke 60Gig kan ik nu het beste kopen? De 75GXP of de 60GXP. Ik denk die laatste die is ook nieuwer maar ik vraag het toch maar even...
De 60GXP is nieuwer ja... der zit wel wat verschil in...

60GXP:
Sustained data transfer rates - 40 MB/sec

75GXP:
Sustained data transfer rates - 37 MB/sec

Verders zit er niet zoveel verschil in... Ik had ook zo'n 30GB DTLA-307030, nu heb ik een 40GB IC35L040 enne die bevalt echt wel... Snel, stil enz...

Greetz... B-)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op maandag 25 juni 2001 18:27 schreef Nerdje het volgende:
En als ik het iig voor eind volgende week moet hebben naar welke online winkel kan ik dan het beste gaan?
http://www.alternate.nl

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Jongens... met 30 Gig zit zijn schijf vol. Als hij er een zelfde schijf bijkoopt en op RAID 0 zet, heeft hij nog steeds maar 30 Gig en blijft zijn probleem bestaan. Dan zou hij 2x 60 Gig moeten kopen. Of een 30 Gig erbij (inderdaad voor Raid) en 1x 60 Gig voor opslag.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 23:37 schreef okidokie het volgende:
Jongens... met 30 Gig zit zijn schijf vol. Als hij er een zelfde schijf bijkoopt en op RAID 0 zet, heeft hij nog steeds maar 30 Gig en blijft zijn probleem bestaan. Dan zou hij 2x 60 Gig moeten kopen. Of een 30 Gig erbij (inderdaad voor Raid) en 1x 60 Gig voor opslag.
:? raid 0, geen raid 1!

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Op maandag 25 juni 2001 19:57 schreef Destruction het volgende:
Maxtor is nogal gevoelig voor bad-sectors, ibm daarintegen is stiller, minder gevoelig voor bad-sectors..

Correct me if i'm wrong
stiller? die van mij hoor je dus gewoon NIET he.. :)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 16:47

Stoffel

Engineering the impossible

Op woensdag 27 juni 2001 23:37 schreef okidokie het volgende:
:? :?

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:44
ibm 40 gig
300 piek
elite ding

www.gistron.nl

PVoutput

Pagina: 1