Hallo iedereen,
Mijn vader is toe aan een nieuwe pc. Hij werkt momenteel met een of andere pc die hij ooit uit een kantoor heeft meegnomen, hier zit geen aparte videokaart in en het ding is al vrij oud. Er is een beetje geld vrijgekomen en hij wil graag een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij doet veel aan fotobewerking (o.a. Photoshop).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga binnenkort zelf ook een nieuw systeem aanschaffen, hij krijgt dan mijn Nvidia GTX 760. Tot die tijd moet hij het even doen met een andere grafische kaart die ik hier heb liggen, volgens mij een GTX555. Volgens mij moet dit prima passen in het nieuwe systeem.
Verder heeft hij alle randapparatuur al, ik bedenk me net dat zijn monitor alleen een VGA ingang heeft...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie verlanglijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van dit systeem? Ik weet niet of Photoshop veel profiteert van een quadcore, een i5 6400 is 8 tientjes meer geloof ik. Verder vroeg ik mij af of zo'n processor niet een beetje overkill is i.c.m. mijn 'oude' GTX 760.
Mijn vader is toe aan een nieuwe pc. Hij werkt momenteel met een of andere pc die hij ooit uit een kantoor heeft meegnomen, hier zit geen aparte videokaart in en het ding is al vrij oud. Er is een beetje geld vrijgekomen en hij wil graag een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij doet veel aan fotobewerking (o.a. Photoshop).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga binnenkort zelf ook een nieuw systeem aanschaffen, hij krijgt dan mijn Nvidia GTX 760. Tot die tijd moet hij het even doen met een andere grafische kaart die ik hier heb liggen, volgens mij een GTX555. Volgens mij moet dit prima passen in het nieuwe systeem.
Verder heeft hij alle randapparatuur al, ik bedenk me net dat zijn monitor alleen een VGA ingang heeft...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie verlanglijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van dit systeem? Ik weet niet of Photoshop veel profiteert van een quadcore, een i5 6400 is 8 tientjes meer geloof ik. Verder vroeg ik mij af of zo'n processor niet een beetje overkill is i.c.m. mijn 'oude' GTX 760.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 430,60 | |