Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsTheSebbe
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-04 22:49
Ik vroeg me af als ik een SSD in deze laptop (pricewatch: Asus ROG G751JT-T7218T zou willen zetten, of de garantie dan zou vervallen.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Bij de meeste laptops kan je de HDD erg simpel vervangen en is het ook een simpel klik-systeem.
Waarschijnlijk is dat bij deze ook gewoon.

Alleen, een laptop van 4,8kg? Het is blijkbaar een game-laptop maar als je hem daadwerkelijk veel gaat meenemen naar andere plekken is een iets lichtere laptop echt wel handig. 5kg is best een bakbeest om elke dag mee te moeten sjouwen...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
De garantie vervalt niet maar als je garantie nodig hebt, moet je natuurlijk de laptop in de originele configuratie terugsturen. Dit betekend dat je dan de oude HDD er weer in moet zetten.

edit, deze laptop heeft ruimte om er een SSD bij te zetten, HDD hoeft er niet uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Reepje op 16-06-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyRolls
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-07 21:34

RoyRolls

Ik ben Roy

Hey,
Er is een kans dat de garantie vervalt. Ik heb geen idee hoe dit zit bij Asus en de retailer waar jij je laptop hebt aangeschaft. Als je hem toch besluit om te veranderen, zorg dat de schroefjes op de goede plek teruggedraaid worden. Ook als je hem terugstuurt, stuur hem dan zoals al Reepje is gezegd in de originele configuratie en zorg dat de schroeven op precies dezelfde plek zitten. Dan zal Asus waarschijnlijk het gewoon niet merken. Maar voor het zekere van het onzekere, zou ik even wat research doen of navragen bij een retailer of Asus zelf.

Roy