Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

High setting game laptop, wachten of kopen en zoja welke.

Pagina: 1
Acties:

• ThePlayer031
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-06-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Windows 10, Game servers draaien zoals w.o.w., zware games in ultra of high 1080p spelen met een goede/ acceptabele fps en video editing.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Nou ik wil een laptop die een videokaart heeft die minimaal 5 jaar moet mee kunnen gaan qua gaming. Ik zelf heb gezocht en ik kwam op +/- op €1900 uit. Dus rond dit bedrag denk ik dan.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Eens per jaar naar turkije in de vliegtuig en lan party's. Soms voor het maken van website voor anderen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Merken; asus, msi, sony, alienware.

En nog een vraag:
Ik heb gerekend en ik kan pas in augustus een laptop halen van €1900
Zal ik wachten op de nieuwe pascal gtx 1080m die uitkomt of heb ik aan een gtx 980m genoeg.
Ik heb namelijk gelezen dat de gtx 980m de beste videokaart odm is.
Of komen er binnenkort nieuwere generaties die 't wachten wel waard zijn?

Ik zelf heb deze twee gevonden

pricewatch: Medion Erazer X7843 gaming laptop

En

pricewatch: MSI Gaming Series GT72S 6QE-1011NL

#ProductPrijsSubtotaal
1Medion Erazer X7843 gaming laptop€ 1.799,-€ 1.799,-
1MSI Gaming Series GT72S 6QE-1011NL€ 2.125,55€ 2.125,55
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.924,55