Hi,
Ik heb nu al een jaar iMovie in bezit en heb er nog nooit problemen mee gehad, alleen nu wel.
Als ik een video bewerk met mijn iMovie valt hij 3 weken na de laatste update uit, na een paar keer openen crasht hij telkens, en na een aantal keer crasht hij niet meer, maar zegt hij dit:
Grafische configuratie niet ondersteund.
Deze grafische configuratie biedt geen ondersteuning voor hardwareversnelling, een voorziening die nodig is voor het uitvoeren van iMovie.
Ik heb dit nog nooit gekregen, na 1 keer mijn hele MacBook opnieuw opstarten, doet hij het weer, maar naar een kwartier begint de ellende opnieuw.
En als ik mijn iMovie aan mijn monitor aansluit reageert hij wel normaal na opnieuw opstarten, maar als ik mijn monitor loskoppen en naar mijn ingebouwde beeldscherm ga, dan geeft hij die foutmelding, zelfs na opnieuw opstarten.
Dit zijn mijn specs van mijn MacBook (misschien ligt het daaraan):
MacBook Air (11-inch, begin 2015)
Processor: 1,6 GHz Intel Core i5
Geheugen: 4 GB 1600 MHz DDR3
Opstartschijf: Macintosh HD
Videokaart: Intel HD Graphics 6000 1536 MB
iMovie versie: 10.1.2
OS X versie: 10.11.5
Beeldscherm: Ingebouwd beeldscherm 11,6-inch (1366 x 768)
2e monitor: VG248-Beeldscherm, 24-inch (1920 x 1080)
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt,
Laurens
Ik heb nu al een jaar iMovie in bezit en heb er nog nooit problemen mee gehad, alleen nu wel.
Als ik een video bewerk met mijn iMovie valt hij 3 weken na de laatste update uit, na een paar keer openen crasht hij telkens, en na een aantal keer crasht hij niet meer, maar zegt hij dit:
Grafische configuratie niet ondersteund.
Deze grafische configuratie biedt geen ondersteuning voor hardwareversnelling, een voorziening die nodig is voor het uitvoeren van iMovie.
Ik heb dit nog nooit gekregen, na 1 keer mijn hele MacBook opnieuw opstarten, doet hij het weer, maar naar een kwartier begint de ellende opnieuw.
En als ik mijn iMovie aan mijn monitor aansluit reageert hij wel normaal na opnieuw opstarten, maar als ik mijn monitor loskoppen en naar mijn ingebouwde beeldscherm ga, dan geeft hij die foutmelding, zelfs na opnieuw opstarten.
Dit zijn mijn specs van mijn MacBook (misschien ligt het daaraan):
MacBook Air (11-inch, begin 2015)
Processor: 1,6 GHz Intel Core i5
Geheugen: 4 GB 1600 MHz DDR3
Opstartschijf: Macintosh HD
Videokaart: Intel HD Graphics 6000 1536 MB
iMovie versie: 10.1.2
OS X versie: 10.11.5
Beeldscherm: Ingebouwd beeldscherm 11,6-inch (1366 x 768)
2e monitor: VG248-Beeldscherm, 24-inch (1920 x 1080)
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt,
Laurens