Kheb er nog geen topics over gezien maar ik wil net WickedGL downen... moet je 'm kopen!!!
Je kan wel een demo downen maar ik wil denk ik niet weten wat voor limitations daar aan zitten!! Zijn er ook nog andere gratis goede drivers zoals WickedGL?
Verwijderd
Voor zover ik weet zitten er geen limitaties aan, alleen een scherm bij het starten van het spel met: "this is a evaluation version, please buy it, if you like it"
pfff als dat alles is, hoop ik dat maar! want om er nou $7 nogwat dollar te voor gaan betalen vink watr overdreven. Die WickedGL drivers geven amper performance verbetering bij mij in Q3Op maandag 25 juni 2001 18:22 schreef TempesT het volgende:
Voor zover ik weet zitten er geen limitaties aan, alleen een scherm bij het starten van het spel met: "this is a evaluation version, please buy it, if you like it"
wow wel $ 7 tering.
maar je wil ze blijkbaar wel hebben. en daarna zeg je weer dat het amper iets uitmaakt.
dit gaat gewoon volgends de marktwerking. als je $ 7 ervoor over hebt dan kan je ze krijgen, anders niet. zo schijnt dat te werken in het kapitalisch systeem.
maar je wil ze blijkbaar wel hebben. en daarna zeg je weer dat het amper iets uitmaakt.
dit gaat gewoon volgends de marktwerking. als je $ 7 ervoor over hebt dan kan je ze krijgen, anders niet. zo schijnt dat te werken in het kapitalisch systeem.
Verwijderd
euhm ik kan je eigenlijk niet helpen .
ik heb ze altijd gebruikt en er nooit voor betaald
80 fps in Q3 is ni slecht met voodoo 2'ke zou'k zeggen
ik heb ze altijd gebruikt en er nooit voor betaald
80 fps in Q3 is ni slecht met voodoo 2'ke zou'k zeggen
Pagina: 1