Toon posts:

Forum maken op chello homepage?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een forum maken op mijn chello homepage. Nu heb ik hier zelf niet zo veel verstand van dus heb ik hulp in geroepen van een (vage) kennis.
Het eerste wat hij wou weten is wat chello allemaal ondersteunt. (PHP/CGI/het zegt mij allemaal niks...)
Dus ik dat nakijken op de www.chello.nl; nou daar staat dus geen zinnig woord op. Helpdesk bellen: 22 ct per minuut en 20 min wachttijd...:( helpdesk mailen dan: 2 weken laten nog geen antwoord... tot zo ver de helpdesk. :r
Ik heb zelfs de search funtcie hier geprobeert maar ook daar kon ik het niet op terug vinden.
Er moet hier toch iemand rond lopen die ook chello heeft en mij dit kan vertellen??

Ook eventuele hints over site waar ik bruikbare/gratis forums kan halen zijn welkom. (Alle andere hints ook :))
Bij voorbaad dank..

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:37
chello homepages ondersteunen geen php en cgi

neem is een kijkje op www.f2s.com

Verwijderd

Topicstarter
Begrijp ik het goed dat het dus totaal onmogelijk is om een forum te plaatsen op mijn chello homepage??
:( |:( :( |:(

Verwijderd

F2S biedt voldoende mogelijkheden, maar die is zo fucking traag dat je die beter niet kunt gebruiken...

Search ff op www.freewebspace.net en probeer van de verschillende aanbieders eens de snelheid te testen. De meeste zijn traag, maar er zijn gelukkig een aantal uitzonderingen :)

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 18:24 schreef Money2 het volgende:
Begrijp ik het goed dat het dus totaal onmogelijk is om een forum te plaatsen op mijn chello homepage??
:( |:( :( |:(
Dat begrijp je idd goed :'(

Gaat die vage kennis van je een heel forum voor je schrijven ofsow? Als je zelf nog niet eens weet wat CGI/Perl/PHP is, hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen? :?

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
lijkt me trouwens niet de goede te zijn SA --> I&T

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/[url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 18:32 schreef Buzzman het volgende:
kicked.to/[url="http:///listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]
Huh? Waar slaat dat dan op? Deze topic staat op zich best wel op de juiste plaats. Het had hooguit op "Hosting & Webserver Soft/Hardware" kunnen staan, maar Internet & Telefonie?? :? Die vat ik echt niet hoor... :(

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 18:17 schreef Money2 het volgende:
Helpdesk bellen: 22 ct per minuut en 20 min wachttijd...:( helpdesk mailen dan: 2 weken laten nog geen antwoord... tot zo ver de helpdesk. :r
-het was wat druk de laatste tijd...
Er moet hier toch iemand rond lopen die ook chello heeft en mij dit kan vertellen??
-tot uw dienst. Maar het antwoord is al gegeven.

Verwijderd

Anders neem je toch een ezboard ;)

http://www.ezboard.com :)

Verwijderd

Kerl, je weet niet eens dat Chello homepages geen perl en php support hebben. En je wilt zelf een forum klussen. LOL :D

Verwijderd

Topicstarter
Generaal_pulucht: Je hebt gelijk dat ik hier geen verstand van heb, maar als je niet probeert leer je het ook nooit en met een beetje hulp van vrienden en zoals op dit forum kom je vaak toch een heel eind..

Pieter_S: ik ben het aan het doorlezen

Chellosupport: Wauw een reactie :) (sorry flauw grapje) thx for the reply ook al stonden de antwoorden er al..

TheProspector: ben op www.freewebspace.net ook wezen kijken.. (iemand toevallig ervaring met tripod? Die laad bij mij supersnel)

kiekes: http://www.f2s.com/ lijkt inderdaad erg traag te gaan bij mij.. maar toch thx for the hint.

Ik zal het allemaal nog een goed lezen en dan maken we er wel iets van..

Verwijderd

kan iemand dit effe naar de devschuur modden ajb...

Verwijderd

Ik heb ook en forum, in PHP. Als je die wilt hebben gooi ik hem gratis op je f2s account. Als je dat wilt dan zeg je het maar hiero.

Verwijderd

F2S is gewoon de beste gratis hoster voor forums die PHP en MySQL gebruiken en heeft bovendien geen reclame.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Kan eventueel ook freesql.org gebruiken voor je db of host.sk voor MySQL/php space.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-08 10:00
Weet iemand toevallig een goeie tutorialsite voor PHP?
K vin ut zonde om hier een topic voor te openen

Verwijderd

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
de andere optie die ik hier nog niet echt tegen ben gekomen is naturrlijk je eigen webserver thuis draaien met MySQL, PHP etc... ach en je peeceetje zal als tweaker toch al bijna 24/7 aanstaan ;)

Verwijderd

http://freephp.digiro.net/

en je heb er direct een mysql database bij.
is nog snel ook.........

greetz.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 18:42 schreef Lampie het volgende:
Weet iemand toevallig een goeie tutorialsite voor PHP?
K vin ut zonde om hier een topic voor te openen
www.hotscripts.com staan ook tutorials
en op www.phpfreakz.nl
Pagina: 1